چطوری از removeChild استفاده کنم؟ درست جواب نمی ده؟

garsi

New Member
سلام به همه دوستان لطفا کمک کنید.
یه منوی اصلی دارم که از xml اطلاعات رو می خونه و برام منوی اصلی رو می سازه
روی هر کدوم از منوها که کلیک می کنم از همون xml اطلاعات زیر منو رو میگیره و زیر منو هم میسازه
اما مشگل اینجاست که از removeChile نمی تونم استفاده کنم.
زیر منوها روی هم،روی هم ساخته می شه.
لطفا راهنمایی کنید چظوری از removeChild استفاده کنم.
 
آخرین ویرایش:
من که منظورت رو کامل متوجه نشدم امیدوارم این مثال کارت رو حل کنه
 

پیوست ها

  • Add-Remove.rar
    156.2 کیلوبایت · بازدیدها: 40

garsi

New Member
نتونستم فایلتون رو دانلود کنم
ولی از شما تشکر می کنم بابت راهنمایی تون. می دونم که فایل شما کامل بوده حتما.
اما خودم مشگل رو حل کردم و کد رو برای بقیه ی دوستان می زارم
;( removeChild(main_menu2
; main_menu2 = null
;() main_menu2 = new MovieClip
;( addChild(main_menu2-

دو خط اول برای پاک کردن زیر منوها
و دو خطر دوم برای ساختن زیر منوی جدید
با تشکر از همه دوستان
 

++Hadi++

Active Member
ما وقتی یه مووی کلیپ یا sprite یا در کل یه display object رو می سازیم ، با addChild کردن اون در root اصلی stage یا در داخل یه display object دیگه ، فرزند نمایشی از اون پدید می یاریم که هم حافظه رو بیشتر اشغال می کنه و هم اونو به نمایش در می یاره . هر یه باری که در یه متغیر از نوع display object ، یه نمونه جدید ساخته می شه ، می تونیم اونو 1 بار addChild کنیم . حالا اگه بخواهیم که اونو از نمایش در بیاریم و رم رو آزاد کنیم یا اینکه اون دیگه به دردمون نمی خوره و می خوهیم مقدار اونو null و با garbage collection اونو از حافظه در بیاریم ، می یاییم و اگه loader باشه ، اونو unload و remove child و مقدار متغیرش رو null و در نهایت با دستور system.gc اونو از چرخه پردازش و رم در می یاریم . در غیر اینصورت اگه loader نباشه ، همه مراحل رو غیر از unload کردن انجام می دیم و هر 1 child که در یه display object 1 بار addChild میشه ، 1 بار هم می تونه remove child بشه .
بای...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا