masoud_warcraft
Member
ببخشيد كه يك سوال تكراري مي كنم.اما راستش سري قبل كسي جواب كاملي نداد فقط دوستان گفتند يك همچين امكاني در Mental Ray هست.
خوب من يك كاراكتر طراحي كردم كه نمي دونم چرا قابل تبديل به Subdivide نيست.بنا به دلايلي از جمله اينكه زياد دستم با Subdevide ها روان نيست هم چندان مايل به تبديل اون به Sub نيستم.
حالا سوال اينه كه در Mental Ray ميشه Sub ها و Nurbs ها رو در هنگام رندر Smooth كرد كه روال درست يك انيميشن هم همين هست.اما بر خلاف Renderman كه ميشه Poly ها رو هم به همين شيوه رندر كرد در Mental فكر نكنم بشه اين كار رو كرد.چطوري ميشه Poly ها رئ هم بهمين شكل رندر كرد؟
تنها راهي كه به ذهنم رسيد اينه كه يك نود Displacement الكي(Fake) درست كنم و اينجوري Smooth رندر بگيرم كه اينهم بر خلاف اصول درست هست.(نود اضافي)
كسي مي تونه راهنمايي كنه؟
اگه نشه مجبورم از نود Smooth استفاده كنم كه از لحاظ حرفه اي كار درستي نيست.
خوب من يك كاراكتر طراحي كردم كه نمي دونم چرا قابل تبديل به Subdivide نيست.بنا به دلايلي از جمله اينكه زياد دستم با Subdevide ها روان نيست هم چندان مايل به تبديل اون به Sub نيستم.
حالا سوال اينه كه در Mental Ray ميشه Sub ها و Nurbs ها رو در هنگام رندر Smooth كرد كه روال درست يك انيميشن هم همين هست.اما بر خلاف Renderman كه ميشه Poly ها رو هم به همين شيوه رندر كرد در Mental فكر نكنم بشه اين كار رو كرد.چطوري ميشه Poly ها رئ هم بهمين شكل رندر كرد؟
تنها راهي كه به ذهنم رسيد اينه كه يك نود Displacement الكي(Fake) درست كنم و اينجوري Smooth رندر بگيرم كه اينهم بر خلاف اصول درست هست.(نود اضافي)
كسي مي تونه راهنمايي كنه؟
اگه نشه مجبورم از نود Smooth استفاده كنم كه از لحاظ حرفه اي كار درستي نيست.
آخرین ویرایش: