چرا کفپوشی اپوکسی بهترین نوع کفپوش است نظر شما چیست؟

amirhosseinr83

New Member

کفپوش اپوکسی چیست؟​

کفپوش اپوکسی که به نام کفپوش رزینی یا کفپوش پلیمری نیز شناخته می‌شود، مخلوطی دو قسمتی است که از رزین و سخت کننده تشکیل شده است. اپوکسی روی بتن، چوب، کاشی یا بسیاری دیگر از کف‌های رایج صنعتی و تجاری قرار می‌گیرد. یک واکنش پیوند شیمیایی با بستر ایجاد می‌کند و یک پلاستیک سخت را تشکیل می‌دهد. به علاوه، به سرعت خشک می‌شود تا شرکت شما بتواند به سرعت به تجارت بازگردد.‌

مزایای کفپوش اپوکسی

بسیاری از شرکت ها کفپوش اپوکسی را به دلیل سهولت و استحکام آن انتخاب کردند. کفپوش اپوکسی راه‌حل مناسبی برای کف‌هایی است که باید در برابر دماهای شدید، تردد پا و ماشین، مواد شیمیایی، روغن و سایر سیالات، بدون پوسته شدن یا خوردگی در طول سال‌ها استفاده مداوم مقاومت کنند. فرآوری مواد غذایی، الکترونیک، داروسازی، گوشت و مرغ، کارخانه های تقطیر، لبنیات، صنایع و کارخانه های تولیدی تنها برخی از صنایعی هستند که کفپوش اپوکسی راه حل مناسبی برای آن‌ها است. در ادامه مزایای کفش پوش اپوکسی را به اختصار توضیح خواهم داد.

سطح بدون درز با تمیز کردن راحت​

از آنجایی که اپوکسی روی کف ریخته می شود، درز، درز یا برآمدگی مانند کاشی یا انواع درزهای دیگر کفپوش ها در آن وجود ندارد. این امر اپوکسی را به گزینه‌ای بهداشتی‌تر تبدیل می‌کند و ترک‌ها، شکاف‌های آلودگی و باکتری‌ها را در حین تمیز کردن از بین می‌برد. یک افزودنی ضد میکروبی می تواند بهداشت را برای گیاهان، مواد غذایی یا مراکز بهداشتی به سطح دیگری برساند. همچنین، سطح صاف آن باعث می‌شود که گارنی‌ها یا لیفتراک‌های بیمارستانی راحت‌تر بدون تکان یا مقاومت در برابر ضربه‌های کف، غلت بزنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا