چرا در ايران ايميل مارکتينگ با استقبال مواجه نمي شود؟

farnoosh.68

New Member
بر طبق آخرین نظرسنجی سال 2013 مردم بیشتر زمان خود را در هفته صرف خواندن ایمیل ها می کنند تا دیگر فعالیت های دیجیتالی.برای همین میتوان گفت در دنیا بهترین راه برای بازاریابی و معرفی محصولات ایمیل مارکتینگ یا همان ارسال ایمیل گروهی است.زیرا از این طریق بازاریاب میتواند محصولات خود را به راحتی و از طریق عکس به نمایش بگذارد و با لینک مربوطه را ارسال کند.اما چرا در ایران ایمیل مارکتینگ پرطرفدار نیست؟یکی از دلایل این است که برای مشتریان پیش می اید که از کجا متوجه بشویم تعداد ایمیل توافق شده برای ما ارسال می شود که در این باره باید بگویم حق با مشتری است و همیشه سعی کنید این سوال را از شرکتی که با ان کار می کنید بپرسید اما نکته دیگر این است که اگر تمام ایمیل ها با هم فرستاده شود امکان اسپم شدن وجود دارد و ممکن است با وجود صرف هزینه توسط مشاغل ایمیل آنها وارد میل باکس نشده و اصلا دیده نشود.برای همین این کار در ایران با استقبال زیادی مواجه نشده است.پس اگر خواستید روزی برای تبلیغات خود به ایمیل مارکتینگ روی بیاورید حتما این موارد را مدنظر قرار دهید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا