milad_r
Member
سلام دوستان و اساتید ... عزیزان من دارم زیبراش یاد می گیرم کم کم و سعی دارم مدل سازی برای بازی انجام بدم... یه مدل ساختم که عکسش اینه:
وقتی با zmapper ازش نرمال مپ می گیرم و میارم توی مکس اینطوری میشه:
حالا باید چه کرد برای رفع اون سیاهی ها و لبه های به وجود اومده ....
این سیاهی ها توی لبه uv به وجود میان ..
من امتحان کردم اینجوری که چون uv قرینه بود ، نرمال مپ رو از وسط برش دادم و قسمت مثلا درست تر رو روی قسمت دیگه انداختم (فتوشاپ) ولی بازم همینجوری شد...
لطفا راهنمایی بفرمایید...
وقتی با zmapper ازش نرمال مپ می گیرم و میارم توی مکس اینطوری میشه:
حالا باید چه کرد برای رفع اون سیاهی ها و لبه های به وجود اومده ....
این سیاهی ها توی لبه uv به وجود میان ..
من امتحان کردم اینجوری که چون uv قرینه بود ، نرمال مپ رو از وسط برش دادم و قسمت مثلا درست تر رو روی قسمت دیگه انداختم (فتوشاپ) ولی بازم همینجوری شد...
لطفا راهنمایی بفرمایید...
آخرین ویرایش: