CARDPARDAZ

New Member
آیا شناختی نسبت به کارت های پی وی سی دارید؟
شما در طی روز برای امور مختلف از جمله امور بانکی، تردد در مکان های مختلف و ... از کارت های مختلفی استفاده می کنید. اما آیا می دانید کارت های شما از چه جنسی ساخته شده اند؟
برای ساخت کارت هایی مانند کارت مترو و کارت بانکی از کارت پی وی سی pvc استفاده می شود. اگر دوست دارید در این خصوص بیشتر بدانید این مطلب را تا انتها بخوانید.


چاپ کارت پی وی سی از جمله چاپ هایی است که به سرعت در حال پیشرفت هستند. کارت پی وی سی نوعی کارت پلاستیکی می باشد که امروزه بسیار پرکاربرد است. این کارت ها از پلاستیکی با نام نام پلی وینیل کلراید (pvc) تولید می شود و از مهمترین مشخصه های آن ها قابلیت بازیافت شدن آن ها به صورت ۱۰۰% است . بنابراین چون آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین کارت پی وی سی نسبت به کارت های عادی از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و دوام و ماندگاری بالایی دارند. کارت های پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و به همین علت این نوع کارت ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند.

کاربردهای کارت پی وی سی

این کارت ها برای چاپ کارت بانکی
چاپ کارت شناسایی
چاپ کارت پرسنلی
چاپ کارت دانشجویی
چاپ کارت اعتباری
چاپ کارت هوشمند
چاپ کارت ویزیت
و… مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر تمایل دارید با این نوع کارت ها بیشتر آشنا شوید و یا از آن ها استفاده کنید می توانید با شرکت کارتکو که فعال در صنعت چاپ می باشد در ارتباط باشید.

https://cardco.ir/


typeof-pvc-card-768x367.jpg
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا