تغییرات فایل 1 پک آب گیری از پروژه در ادیوس؟

saeidedius

New Member
سلام . دوست عزیز ادیوس خودش به طور اتوماتیک از ورژن 5 به بعد بک آپ میگیره . تو جایی که پروژه رو ذخیره کردید فولدری به نام بک آپ وجود داره .
 

فجر

New Member
یعنی میتونم از این پروژه پک اب شده در اینده استفاده بکنم

مرسی
 

saeidedius

New Member
ببینید نرم افزار ادیوس از پروژه ها به طور پیش فرض هر 5 دقیقه بک آپ تهیه میکنه و در پوشه autosave در مسیر پروژه جاری شما ذخیره میکنه . در صورتی که به هر دلیل کامپیوتر شما خاموش بشه یا برنامه هنگ کنه . اولین بار که بخواید ادیوس رو باز کنید از شما سئوال میکنه که اگر دوست دارید آخرین save رو براتون load کنه . در ضمن یک پوشه به نام backup هم باز تو مسیر پروژه شما میسازه که تاریخ های قدیمیتر رو هم توش داره . البته به صورت پیش فرض آخرین 10 نسخه از پروژه های شما رو نگه میداره و اتوماتیک به روز میشن .
حال اگه شما بخواهید که کل پروژه به همراه فیلم یا موزیک یا عکسهاتون رو یک جایی ذخیره کنید که مثلا بتونید همون پروژه رو روی لپ تاپ هم باز کنید و فایلی از پروژه شما کم نشه باید از داخل برنامه ادیوس CONSOLIDATE Project رو از منوی file انتخاب کنید و در مسیر مشخص شده پروژه رو به همراه همه فایلهای استفاده شده در اون رو کپی کنید . البته این امکان فکر میکنم در ادیوس 6 به بعد وجود داره دوست عزیز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا