پژو 405

سلام خدمت هنرمندان عزیز
دو تا رندر گرفتم از مدلی که در قسمت WIP انجام دادم .ببخشید دیگه من توی رندر ضعیف هستم.:sad:
اول اینکه خیلی دوست دارم نظرتون رو بدونم.
دوم اینکه به نظرم سایه ای که زیر ماشینه خیلی تیزه.چه جوری می تونم این سایه رو به حالت طبیعی در بیارم
البته نوری که من استفاده کردم direct بودش.
 

پیوست ها

  • composition1.jpg
    composition1.jpg
    447 کیلوبایت · بازدیدها: 49
  • composition.jpg
    composition.jpg
    448.1 کیلوبایت · بازدیدها: 61

AVGHH

Member
سلام؛
کاشکی رندراتو کوچیکتر میذاشتی تا دایال آپیا برا دیدنشون زجرکش نشن.

دوم اینکه به نظرم سایه ای که زیر ماشینه خیلی تیزه.چه جوری می تونم این سایه رو به حالت طبیعی در بیارم
باید بگی با چی رندر گرفتی تا راه مربوط به خودشو پیدا کرد.

اشکالی که کارت داره به نظر من، اینه که کیفیت عکس پشت با کیفیت تصویر ماشین یکی نیست، انگار عکس ماشینتو کشیدی تا به اندازه عکس بخوره.

موفق باشی :rose:
 
من معذرت میخوام خواستم جزییات دیده بشن.
در مورد کیفیت حق با شماست .اصلاحش میکنم.
در ضمن با وی ری رندر گرفتم.
آیا میتونه از نور direct باشه؟
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
خسته نباشی.ولی زیاد چنگی به دل نمی زنه.بابا این وی ری رو ول کنین.بخدا قدرت منتال ری و یا فاینال رندر خیلی زیاده.وی ری فقط اسم در کرده.هر کی می خواد بگه من مکس بلدم میره سراغ وی ری.خیلی تخصص می خواد بشه آدم باهاش خوب کار کنه.چون انجینیه برای حرفه ایها.من 7 سال مکس کار می کنم هنوز نتونستم مسلط بشم روی وی ری.اما با منتال کارهایی دارم در حد رقابت با وی ری.چون هم سبکه هم مشکلات بی انتهای وی ری رو نداره.
 

AVGHH

Member
در ضمن با وی ری رندر گرفتم.
آیا میتونه از نور direct باشه؟
وی ری بلت نیستم، شرمنده.

بابا این وی ری رو ول کنین.بخدا قدرت منتال ری و یا فاینال رندر خیلی زیاده.وی ری فقط اسم در کرده.
ای ول
یه لیوان شیشه ای ساده (به خدا هیچی نداشت) رو رندر گرفتم 5 ساعت و 20 دقیقه!!
اینجاس که آدم به قدرت و سرعت بالای وی ری پی میبره! :d
 
آخرین ویرایش:
آیا کسی نیست مرا یاری دهد.آیا کسی میتونه بگه چه جوری سایه تیزی زیر ماشینو از بین ببرم.:sad:
 

hamed1star

Member
سلام دوست گلم .
داداش شما یه عکس از محیط کار و نورها و تنظیمات بذار تا کمکت کنم ... تصورم اینه که نور پردازیت مشکل اساسی داره .
 
من از دو تا vray light برای نورپردازی محیط و از یه نور direct برای ایجاد سایه(رندر از کانال alpha) استفاده کردم. اینم عکسش.
 

پیوست ها

  • workplace.jpg
    workplace.jpg
    53.9 کیلوبایت · بازدیدها: 13
ناقلا یه sky light هم داری که !
من خیلی وی ری بلد نیستم ! منتال کار میکنم !
ولی اگر نور اصلیت که سایه رو هم از اون میگیری همون Direct light ست باید بپرسم که سایه ت از چه نوعیه ؟
shadow map هست یا Raytrace ?
بذارش روadv. Raytrace .

بعدش برو توی تنظیمات نورت یه rollout هست به نام adv.raytrayce Params !
خوب ؟ بعد اونجا دو تا چیز داری که میتونی لبه سایه ها رو باهاش مشخص کنی !
اولی Shadow Spread هستش که میزان پراکندگی سایه رو نشون میده میتونی زیادش کنی !
ولی کیفیت سایه میاد پایین که برای اینجا گزینه دوم رو باید زیاد کنی
اسمش هست Shadow Integrity ببرش بالا مثلا من گذاشتم رو 15 بیشتر هم نمیشد ظاهرا.
توی وی ری هم تستش کردم جواب داد .
امیدوارم مشکلت حل بشه .
موفق باشی :rose:
 

hamed1star

Member
ببین عزیز.
من پیشنهاد میکنم شما مدل رو توی یه استودیو رندر بگیرید چرا که هم ترکیب نورهاتون ساده تر میشه و هم اینکه مشکلات ساده تر معلوم میشن .

من فکر میکنم استفاده از نورهای مختلف توی یه کار به مراتب سخت تر از استفاده از یه سری نور یکسان هست ترجیها اگه روی همین کار هم مصر هستید بهتره تنوع نورها رو کم کنید از sky light استفاده نکنید و سایه ها رو حتما روی وی ری تنظیم کنید .

مشکلی بود باز هم بگید
 
دوستان مشکل حل شد.اشکال از direct بود.یه vray light گذاشتم و گزینه ignor light normals رو غیر فعال کردم نتیجه این شد.
در ضمن از sky light استفاده نکردم.اون یه نور vray light از نوع dome هستش برای ایجاد hdir کل محیط.اینم نتیجه
 

پیوست ها

  • final.jpg
    final.jpg
    419.3 کیلوبایت · بازدیدها: 10

Farrokh

Active Member
برای نرم کردن سایه سایز اون رو بیشتر کن

توی پارامتر های نور هست



موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا