PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
از روز گذشته تاكنون در شبكه پيامكوتاه اختلالهايي ايجاد شده كه يكي از اين اختلالها ارسال پيامك با وجود پيغامدهي مسدود بودن شبكه به كاربران است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، از روز گذشته تاكنون بسياري از كاربران به هنگام ارسال پيامك با پيغام SENDIG FAILED يا شبكه مسدود است، مواجه ميشوند و سعي ميكنند كه پيامكوتاه خود را ارسال كنند، لذا چندين بار اين عمل را تكرار ميكنند غافل از اينكه پيامكشان همان ابتدا به دست مخاطب رسيده است و فرستنده بيخبر از همه جا پيامك خود را چند بار ارسال ميكند و چندين مرتبه هم هزينه ميپردازد.
براساس اين گزارش، كاربران اين سرويس غافل از هزينهاي كه متقبل شدهاند ارسال هر پيامك را چندين بار تكرار ميكنند تا موفق به ارسال آن شوند ولي نميدانند كه مخاطب در اولين اقدام وي پيامك را دريافت كرده است.
البته شايد برخي مسؤولان در مقام جوابگويي برآيند و اعلام كنند كه اين پيامها هزينهاي ندارد و تنها به هنگام ارسال هزينه دريافت ميشود، ولي بنا به آزمايش خبرنگار ايلنا در اين زمينه و با سيمكارتهاي اعتباري همراه اول با هر تكرار ارسال مبلغي از شارژ سيمكارت حذف ميشود.
حال بايد ديد توجيه مسؤولان براي اين امر چيست؟
منبع