پودر ماشین !!!!

سلام .
بلاخره سیمولیتی رو که خیلی منتظرش بودم تموم شد :oops:
کار تشکیل شده از 3.000.000 پارتیکل که تشکیل یک ماشین - که همه میدونن دیگه مگانه - رو میده .

تست هست و منتظر شنیدن نظرات شما .
البته تا شنبه به اینترنت دسترسی ندارم اما به محض اینکه دسترسی پیدا کنم جواب همه نظراتتون رو میدم .
موفق باشید .
رندرشم هست .
:oops:
Ps : اینبار دیگه ریسک نمیکنم اینم رندرش
http://forum.majidonline.com/attachment.php?attachmentid=28781&d=1239879232

:tavajoh: رندر دوم هم آپلود کردم اینم لینکش :
http://forum.majidonline.com/attachment.php?attachmentid=28851&d=1240058809 :tavajoh:
 

پیوست ها

  • megane-moralistboy.rar
    538.3 کیلوبایت · بازدیدها: 64
  • megane_0150.jpg
    megane_0150.jpg
    57.3 کیلوبایت · بازدیدها: 21
  • megane_0000.jpg
    megane_0000.jpg
    20.8 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • wire.JPG
    wire.JPG
    38.4 کیلوبایت · بازدیدها: 8
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
ااااااا ندیدم
فقط عکسها را دیدم .
آخه گفتی تا شنبه و ... من هم فکر کردم فعلا تاپیک را همینطوری محض اطلاع زدید .
الان میبینم .
صبر ....
آهان دیدم .
خب . زیبا شده اما ...
فاصله ذرات از هم خیلی کم هست .
تعداد ذرات را کمتر کن و سایزشون را بزرگتر .
اینطوری که الان درست کردید یه مقداری حالت پلاستیکی به خودش گرفته .
و سعی کنید ذرات از فاصله دورتری به سمت ماشین بیان و تبدیل بشن .
کلا سعی کنی ذرات بیشتر دیده بشن و ...
موفق باشید .
 
سلام مرسی از همه .

سروش جان ممنونم.
من فکر میکنم که مشکل از تعداد ذرات نباشه .
به نظرم مشکل از بادیه که ذرات نسبت به او پراکنده میشن . باد باعث شده همه ذرات با هم جابه جا بشن.
روز اول متوجه شدم اما برای اینکه دوباره بخوام کار رو سیمولیت کنم چند ساعت وقت میبرد بنابراین کارو اینجوری فعلا گذاشتم اینجا.

علیرضا جان سلام .
مرسی لطف داری .
آره خوب این خود ماشینه و چون موتور رندر ی که برای این کار استفاده شده تنها ذرات رو رندر میکنه صحنه اطرافش دوباره باید رندر بشه و با نرم افزار هایی مثل Cold fusion روی هم دیگه این رندر ها سوار بشه . البته این دیگه میشه برای کار نهایی که از اونجایی که این یه تسته فعلا گمون نمیکنم همچین وقتی روش بذارم.
 
راستی تا دوباره سیمولیتش نکردم لطفا نظراتی رو که توی ذهنتونه رو بهم بگید یا اگه پیشنهادی دارید که به نظرتون کار رو زیبا میکنه بگید اینجا ممنون میشم.
:oops:
 

.:. soroosh .:.

Active Member
هیچی .
فقط باز میگم سعی کن ذرات را خیلی بیشتر پراکنده کنی .
و شاید ذرات درشت تر هم باشه خیلی بد نشه .
موفق باشی و منتظریم.
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
میشه یک توضیح کوچیکی بدی در مورد ساخت اینا تا ما هم یاد بگیریم


بعدش هم این اسم تایپیک چه جوری من فکر کردم پودر ماشین لباس شوئی
 

Mandana

Active Member
به نظرم خوب شده اتفاقن...حتی پارتیکل ها رو کوچکتر می کردی میشد عملن مثله طرحهای آبستره...در کل به نظره می که مشکلی نداره
فقط یه سوال
می همیشه در دادنه متریال به پارتیکل هام مشکل داشتم....یعنی چجوری متریال دادی که قبل از تشکیل شدن به ماشین، رنگهای ماشین رو توی خودش داره؟ متریال ماشین رو به کل نسبت میدی آیا؟
البته نمی دونم شاید مکس با سینما 4دی ازین جهت تفاوت داشته باشه اما طریقه ی متریال دادنت رو بگی کلی ممنون میشم
موفق باشی:rose:
 
یه بار نوشتم همش پریییید :mad:
دوباره مینویسم !!!!!!! :sad:

شیرانی جان سلام والا من نفهمیدم راجع به درست کردن کدوم قسمت قضیه توضیح بدم ؟. ولی اگه منظورت همونیه که ماندانا گفت الان میگم.

ماندانا خانوم سلام منم راستش بیشتر با نظر شما موافق بودم ولی خوب در آوردن اون چیزی که توی ذهن آدمه خیلی فرق میکنه تا اون چیزی که در کیاد و نزدیک کردن این دوتا به هم یکم آزمایشو خطا میخواد انگاری که . در ضمن شاید اگر اندازه اونارو بزرگ هم بکنیم جالب بشه و آقا سروش یه چیز دیگه تو ذهنشه ولی چون مخ من قفله فعلا روی ایده خودم اینطوریاش که اینجوریا میشه !! :shock:

خوب حالا میرسیم به توضیح ...
بذار گلومو - کیبوردمو - صاف کنم ..... اهم اهم ... :cool:خوب .
والا منم خبر ندارم توی Cinema 4d قضیه چجوریه اما توی 3d اینجوریه .
منم مشکل عمده م همینجا بودش که چجوری به پارتیکل متریال بدم .
راه حلشم اینجاست .
اول از آبجکتتون با دوربینی که میخواید آخر سر پارتیکل هارو ازش رندر کنید یه رندر میگیرید .
بهدش اون آبجکتتون رو تبدیل به پارتیکل میکنید .
بعد قسمت مهمش اینجاست که :
یه map هستش به نام Camera Map Per pixel این map مثل پرجکتور میاد یه عکس رو میندازه جای متریال روی آبجکت .
میاید این Map رو به یه متریال معمولی نسبت میدید و به جای Camera Map ش میاید تصاویری رو که رندر کردید رو میدید . حالا اونو به عنوان متریال به پارتیکلتون نسبت میدید .
فقط باید توجه کنید که موقع رندر حتما از همون زاویه ای رندر بگیرید از پارتیکلتون که جسمتون رو رندر گرفتید.
همین :-?

:shock::shock::shock:

حالا اینکه cinema4d هم همچین چیزی داره یا نه من خبر ندارم ولی خوب باید داشته باشه .

بیچاره شدم دو بار تایپش کردم . نمی دونم بار دوم شاید یه نکته ای چیزی رو از قلم انداخته باشم . اگر متوجه همچین چیزی شدید بگید درستش کنم.
امیدوارم کمک منه این راهنماییای من .

مرسی از همه و موفق باشید .
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
من اون قسمت خود پارتیکال که تبدیل به ما شین میشه را میگم

اول ماشین ساخته شده بعد خرده شده و یا ...
 
شیرانی جان ساخته شده بعد به کمک ParticleFlow و nod ای به نام Position Object میشه هم جسم یا به عبارتی Geometry رو تبدیل به پارتیکل کرد . اگه نیازه بگو بیشتر توضیح بدم .
 
آقا رندر دوم با حجم 450 کیلوبایت همش !
بدو بدو حراجش کردم !!! :d
از پیوستها بگیریدش

بنا به سفارش آقا سروش درستش کردم .
سعی کردم حالت پلاستیک از بین بره و یه کم سه بعدی تر باشه .
رنگ ماشینو نقره ای کردم
از همه مهمتر به جای 3.000.000 پارتیکل از 250.000 تا استفاده کردم که کلی هم توی سیمولیت به نفعم شد.:D
 

پیوست ها

  • particle02moralist.rar
    407 کیلوبایت · بازدیدها: 23
آخرین ویرایش:

:Mohsen:

کاربر باتجربه
كار قشنگي بود
ولي به اندازه شبيه سازي هاي ديگت به دلم نچسبيد
به نظر ميادمد كه با يه برنامه ميكس اين كارو كردي
اصلا معلوم نبود كه اينها چند ميليون ذره هستن!!!
با پارتيكل فلو اين كارو كردي؟
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
دوميو تازه ديدم
اين بهتر بود
ولي يكم گنده كاري داشت(البته ببخشيد)
آخرش جاي ذره ها روي ماشين ميمونه
 
محسن جان سلام.
آره اونجوری که باید به دل خودمم نچسبید .
اصلا باید یه چیز دیگه میشد یه چیزه دیگه شد - نه اینکه همون چیز دیگه یه چیز جدا از اون چیز دیگه اولی :-?:shock::?: - چی گفتم ؟

خلاصه اینکه دومی هم به خاطر این نقاط سیاه داره که تعداد پارتیکل هاش یک دوازدهم اولیه ! خوب یه جاهایی از ماشین بی پارتیکل میمونه دیگه خالی میشه .
البته توی Production باید تعداد پارتیکل ها رو بالا تر ببرم ولی خوب این بدیش اینه که تا نهایی نشه آدم نمیتونه حتی رندر کنه ببینه چی ساخته و اونی که ساخته چی شده .

آره با پارتیکل فلو بود و رندرش با یه رندر انجین مخصوص پارتیکل به نام krakatoa می باشد . !!!

بازم ممنون محسن جان .
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا