persian-pelast
Member
[h=1][/h]بازاریابی ایمیلی شبیه قطاری است که به سرعت در حال حرکت است. با سرعتی که این قطار دارد سوار شدن در آن کار سختی است و از طرفی نمیتوان سرعت آن را کم کرد. بسیاری از بازاریابان ایمیل تغییر دادن شیوهها و یا دست یابی به تکنیکها و استراتژیهای جدید را کاری بسیار مشکل میدانند. با این حال هنوز هم امیدی هست! بازاریابان ممکن اشتباهات زیادی را به اشتراک بگذارند اما راه حالهای آنها ساده است و با دستورالعملهای ساده میتوان این اشتباهات را جبران کرد.
مهمترین کارها در آخرین لحظات انجام میگیرند
شما هیچ وقت نام برندتان، محل شرکتتان و یا مدیریت ادارهتان را در آخرین لحظات انتخاب نمیکنید، اما همیشه مهمترین و تاثیرگذارترین تصمیمات را در آخرین لحظات میگیرید. بعضی وقتها بازاریابان ایمیلی در مورد موضوع ایمیل یا همان Subject در آخرین لحظه و درست قبل از انتخاب گزینهی send تصمیم گیری میکنند.
موضوع ایمیل جزء مهمترین قسمتهای ایمیل است، مخصوصا اینکه ۶۵٪ از ایمیلها در تلفنهای هوشمند و یا تبلتها باز میشوند. باید جوری موضوع ایمیل خود را بنویسید که مشریان و حرفهها (که در بهترین حالت فقط ایمیلهای تبلیغاتی را با چشم اسکن میکنند) توجهشان جلب شود، ایمیل شما را بخوانند و یا حتی از لپ تاپ خود پیگیر جزئیات شوند.
راهنمایی: یک طرح کلی درست کنید و اهداف کلیدی و تجاری مجموعهی خود را در آن لیست بندی کنید و مواردی که برای مشترکین شما مهم است و ارزش تلقی میشود را دسته بندی کنید. اگر با توجه به این چهارچوب موضوع ایمیل خود را پیدا کنید خیلی بهتر و قویتر خواهد بود.
ناآگاهی در مورد تعداد مشترکینی که از موبایل استفاده میکنند
باید بدانید که مشتریکن شما و گیرندههای ایمیل شما بیشتر از چه دستگاهی برای خواندن ایمیلهای شما استفاده میکنند؛ تبلت، موبایل و یا لپ تاپ. این مساله موضوع مهمی است و باید جزو اولویت برنامههای شما باشد.
راهنمایی: دانش، قدرت شما محسوب میشود. نداشتن دانش و اطلاعات باعث میشود کسب و کار شما نابود شود. شما نمیتوانید استراتژیی بر مبنای موبایل داشته باشید در حالی که ندانید چند نفر از مشترکین شما از موبایل استفاده میکنند. این اطلاعات را جمع آوری کنید تا بتوانید نقشهی خود را طرح ریزی کنید. شما با یک نظرسنجی ساده از مشترکین خود میتوانید به این اطلاعات دست پیدا کنید.