پنجره دوجداره آوان

majidpok

New Member
شرکت آوان صنعت به منظور ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست و بهینه سازی مصرف انرژیهای گرانبهای طبیعت وتامین آرامش و آسایش در هنگام استراحت شما عزیزان تأسیس گردید. درب و پنجره های تولید آوان صنعت با استفاده از پروفیلهای یو پی وی سی شرکت های معتبر و با کیفیتی ماننده وینتک ، ویستابست ، پلاس پن محصول جدید وینتک ، وین کلاس و تکنو وین میباشد. این شرکت افتخار این را دارد که در راستای خدمت به شما بهترین محصولات و خدمات را عرضه می نماید.

مزایای تولید پنجره دوجداره این شرکت:
  1. تولید درب وپنجره های upvc توسط کارشناسان مجرب وبا دستگاه های کاملا پیشرفته CNC،دپوی کامل متریال ماننده پروفیل و یراق آلات و نرم افزار مخصوص طراحی که این نرم افزار علاوه بر طراحی درب و پنجره آنالیز کامل برش پروفیل ها با محاسبه کامل پرتی و اندازه برش کامل شیشه ها میباشد که باعث میشود دقت تولید و برش با خطای نهایتا ۱ میلیمتر در این کاخانه انجام شود.
  2. یراق آلات مصرفی این شرکت از برندهای درجه یکی ماننده ACCADO و VHS ساخت کشور ترکیه و مارک ROTO ساخت کشور آلمان می باشد.
  3. شیشه های مورد استفاده این شرکت با گرید A بوده و با تزریق گاز آرگون تولید می گردد که دارای ضمانت نامه میباشد.
  4. از ویژگیهای تولید ما ساخت درب و پنجره های upvc برای تعویض با هر نوع درب وپنجره های قدیمی (آهنی و آلومینیومی و ….) میباشد.
  5. استفاده از نصابهای با تجربه و حرفه ای که یکی از مهمترین قسمتهای است که در کیفیت نهایی پنجره تاثیر گذار می باشد.
  6. زمان تولید و تحویل پروژه در کمترین زمان.
  7. استعلام قیمت پروژه شما در سریعترین زمان ممکن(برای دریافت استعلام قیمت ابعاد و متریال مد نظر خود را به شماره تلگرام دفتر ارسال نمایید تا کارشناسان ما پس از طراحی پیش فاکتور و طرح را خدمتتان ارسال نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا