پنجره ارسال پیغام فیسبوک

DaDaDooDoo

کاربر VIP
سلام ، می خواستم بدونم پنجره ارسال پیغامی که در فیسبوک هست چطور ساخته شده ؟ یک نوع پاپ آپ هست ؟ با جاوا اسکریپت ساخته شده ؟
ممنون
 

DaDaDooDoo

کاربر VIP
بله ، ببینید وقتی که شما می خواید برای یکی از کاربران فیسبوک پیغامی ارسال کنید و روی دکمه send message کلیک می کنید یک پنجره به صورت پاپ آپ باز می شه که فقط فرم ارسال میسیج در اون هست و مثلاً address bar , menue bar یا کامپوننت های دیگه مرورگر رو نداره ، فقط فرم html هست .
 

DaDaDooDoo

کاربر VIP
ممنون ، اما سوال من اینه که چجوری title bar و ... اینا حذف می شه ، یعنی کلاً یک پنجره کاستوم بدون بک گراند ، بدون آدرس بار و دکمه های کلوز و ماکسیمایز و می نی مایز و ... یعنی تو قالب یک پنجره اکسپلورر معمولی و پیش فرض باز نمی شه . می خوام بدونم چجوری یک پنجره کاستوم ساخت .
 

farik

Well-Known Member
با سلام...
اگه منظورتون همونی باشه که من گفتم توصیه میکنم در مورد window.open تو گوگل یک جستجو بکنین..پارامترهای اختیاری که شما میخواید رو در قالب یک رشته دریافت میکنه....خودتون یک سرچ بکنین پیدا نشد بگین من مثال بزارم براتون{قصد اسپم ندارم ما اگه خودتون برین دنبالش یاد میگیرین چطوری زودتر به جوابهاتون برسین:rose:}
با تشکر...
 

DaDaDooDoo

کاربر VIP
از جوابتون ممنونم ، اما من قبی از اینکه اینجا پست بزنم تو گوگل زیاد سرچ کردم window.open هم دیدم و پارامترهاش هم ست کردم و الان هم از همون استفاده کردم ، اما اون چیزی که می خوام بهش نرسیدم ، شاید نمی تونم منظورم روبگم یا درست سرچ کنم . توی پارامتر های window.open چیزی ندیدم که title بار و border و bg رو حذف کنه . اگه می شه یه سمپل واسم بزن یا یه لینک بده که ببینم .
ممنون .
( من فکر می کنم اصلاً پاپ آپ نیست اونی که من میگم)
 

farik

Well-Known Member
با سلام...اگه شک دارین که پاپ آپه یا نه یک عکس اینجا بزارین ازش که من بهتون بگم...
 

DaDaDooDoo

کاربر VIP
روی send message که بالا سمت راست هست کلیک می شه اون پنجره که دورش خط قرمز کشیدم باز می شه .
 

پیوست ها

  • Untitled.png
    Untitled.png
    75 کیلوبایت · بازدیدها: 8

farik

Well-Known Member
با سلام...
خوب زودتر بگین..این یک پاپآپ نیست..یک پنجره هست که با جاوا اسکریپت درست شده..من یک نمونه ساده ترش رو 1-2 سال پیش کدنویسی کردم(البته یک نسخه هم هست که با jquery کار میکنه)...برای ساختن اینا باید جاوا اسکریپت رو در حد متوسط به بالا بدونی و سی اس اس رو هم نیمه حرفه ای باشی...البته میتونین از اسکریپتهایی مثل این که من نوشتم هم استفاده کنین...ولی خوب محدودیت هایی هم دارین دیگه...اگه خواستین تو انجمن پنجره های جاوا اسکریپت رو سرچ کنین...
موفق باشین..
 

جدیدترین ارسال ها

بالا