پلاگين deep uv

arash7464

Member
سلام دوستان
خسته نباشيد!
شنيدم كه كار كردن با پلاگين deep uv خيلي ساده تر از unwrap خود مكسه، درسته؟ اگه اين طوره كسي لينك براي مكس 2009 داره لطف كنه بزاره، اگه كسي هم پلاگيني بهتر از اين مي شناسه لطف كنه معرفي كنه.
با تشكر:green:
 

ali_118

کاربر VIP
آرش خان ببین این به کارت میاد
کد:
http://rapidshare.com/files/26915782/Right.Hemisphere.Deep.UV.v1.3.0.9-BB3D.rar

اینم آموزشش از CG-india.com
کد:
http://cg-india.com/tutorials/3dsmax_tutorials_uvmapping.html



پ.ن.
فقط یه چیزی

این لینک اگه همونی باشه که من دانلود کردم (که آخرین ورژنش 1.3.0.9 هست) پلاگینش از مکس 9 به بالا کار نمیده
تو آموزش cg-india گفته بهترین راه برای وارد کردن آبجکت به این برنامه ذخیره با فرمت OBJ هست که Geometry آبجکت تغییر نکنه، با این حال گفته که خودتون تست کنید که آبجکت شکلش به هم میریزه یا نه .
 
آخرین ویرایش:

pclord

کاربر متخصص
سلام
این پلاگین آخرین نسخش برای مکس9 هست،شما میتونید از پلاگین های بهتری استفاده کنید.این پلاگینی که معرفی میکنم پلاگین خیلی قوی هست.
 

pclord

کاربر متخصص
Unwrella 2.06 for 3ds max

450_2.jpg


Unwrella - Optimal Automatic Unwrapping
Unwrella is an exact unwrapping plug-in for Autodesk 3DSMAX and Autodesk Maya. It is a single click solution which allows you to automatically unfold your 3D models with exact pixel to model surface aspect ratio, speeding up texture baking UV map production significantly.

Automatic one-click solution - Just apply the Unwrella modifier
Precise - Preserves user created UV Seams
Smart - Reduces texture mapping seams almost completely and minimizes surface stretching
Efficient - Chunks are kept large and are arranged on the UV surface with maximal use of available space
User-friendly - User defined pixel based padding between UV chunks
Excellent for all kinds of models (organic, human, industrial)

Download:
http://www.51render.com/post/Unwrella2.php
 

ali_118

کاربر VIP
علي جان!
لينك دانلودش خرابه !!
شما مشکلت چیه با این پلاگین ؟
توی مکس پیداش نمیکنی ، درسته ؟!
یا تو مکس 2010 و 2009 نصب کردی ارور داد ؟ :green:
نصب میشه ؟ پوشش در لیست برنامه های استارت قرار میگیره ؟ باز میشه برنامش ؟

به هر حال اگه همه ی موارد بالا OK ئه شما به همون روشی که CG-India گفته عمل کن .

فایل رو با فرمت OBJ سیو کن (یعنی Export کن !)

بعد با استفاده از برنامه، UVW map رو دستکاری کن و سیو کن .

به هر حال بنده که استفاده کردم بسیار راضی بودم.

و نظر دوستی دیگر در تاپیکی دیگر:

اساتيد gnomon اكثرا براي تكسچر حرفه اي با اين كار ميكنن، البته پلاگين نيست، نرم افزار جداست و بايد با obj خروجي بگيري و واردش كني و دوباره با obj وارد مكس كني
نرم افزار حرفه اي هست، ولي من باز ترجيح ميدم با خود مكس كار كنم
به نظرم دنبال بقيه پلاگينا هم نرو، چون بيخودي وقتتو ميگيرن


اگه همچنان فکر میکنی لینک خرابه بگو یکی دیگه بزارم .

موفق باشی.

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []

این یکی احتمال 98.3% همونیه که خودمم دانلود کردم .
کد:
http://rapidshare.com/files/27102217/Right.Hemisphere.Deep.UV.v1.3.0.9-BB3D.rar

pass: www.stilia.ru
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا