پشتیبانان MyBB کدام یکی ! ؟

چقدر میتونید اثبات کنید که این ترجمه را خودتان انجام داده اید و چقدر تغییر داده اید.

دوست عزیز من نیازی به اثبات و دلیل ندارم و همان طور که شما می توانید اثبات کنید که بسته زبان خودتان را شما ترجمه کرده اید من هم می توانم اثبات کنم !!!

شما اگر از کدنویسان vb بودید و کسی از نسخه کرک شده استفاده میکرد دیگه چه واکنشی داشتید الان که من باید ثابت کنم بسته زبان رو ویرایش و دوباره ترجمه کرده ام ؟؟؟ جداً فعالیت سایت شما در راستای گسترش و ارتقای mybb هست ؟؟؟؟

فعالیت در عرصه برنامه های متن باز و این همه سخت گیری اون هم بی مورد ؟ جالبه و اولین باری هست این چنین می بینم !

باز هم برای چندمین بار ذکر می کنم ! الان بسته تقریبا! 50 در صد ویرایش شده است و دیگر در محدوده کپی رایت شما نیست و به رودی کاملاً ترجمه جدید خواهد شد ! امیدوارم دیگر در این زمینه مطلبی ارسال نکنید که من مجبور به ارسال این جواب تکراری باشم !
 
آخرین ویرایش:

J4vad

Member
با سلام

من مي گم ايمي بهتر mybboad.ir

شما وسط دعوا نرخ تعيين نكن

همه خوب هستند و دوست داشتني

desperados , hakamn باور كنيد من به فاروم هاي شما اومدم هر 2 تاي شما از هيچ كمكي دريغ نمي كنيد واقعا كمك به جامعه و هم وطنان از هيچ چيز بهتر نيست !

من دوست دارم همين جا اعلام كنيد كه در كنار رقابت هاي شما يك دوستي وجود داره چرا نمي ياين با هم باشيم و براي هم مشكلات روحي و رواني درست نكنيم !!

همين جا ميگم دوستتون داريم و هر دوتاتون براي پشتيباني و گشترش MYBB كم وقت نزاشتيد

با آْرزوي موفقيت براي دوتا دوست خوبم

يا حق .
 

YTERROR

Active Member
دوست عزیز روی آتش خاموش چرا هیزم می زاری ؟ دیگه پست ندید
 

.:: Ali ::.

Member
hakamn گفت:
تنها وب سایت مای بی بی دات آی آر مجوز قانونی و رسمی برای پشتیبانی و باز توزیع هر پکیجی را در ایران دارد و سایر سایتها که ادعای پشتیبانی را میکنند هیچ مجوزی ندارند و به رسمیت شناخته نمی شوند.

desperados گفت:
کی این رسمی بودن را مشخص میکنه فقط برای اینکه نام شما در سایت mybb چون زودتر اقدام کرده اید ثبت شده ؟

imei گفت:
مفهومي به نام Offical site وجود داره كه اين مفهوم به پاس زحمات و پيگيري هاي بسيار زياد بنده حقير در ماي بي بي براي چه براي ايران و چه براي جهان انجام شده و خوب شانسي هم بوده كه اولين بار ما اينكار رو انجام داديم و اونها هم قبول دارند و درخواستهاي بسياري هم بعد از من شد و كريس وقعي نگذاشت به بنده داده شده.

Chris Boulton (مدير اصلي ماي بي بي) گفت:
We do not have any official sites a part from our main English site. There is an unofficial Persian support site at http://mybboard.ir/ however

http://community.mybboard.net/showthread.php?tid=24929&pid=168900#pid168900

به كجا چنين شتابان ؟!!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا