ssdsajad
Active Member
سلام
یه پروژه دارم که خیلیروش زحمت کشیده بودم
الان خرابش کردم با یه سوتی
یه بال طراحی کردم که با اسکلت بندی متحرک بود به اشتباه یه obj
به اسکلت این بال چسبید و obj هم یه تغییری کرد چون این اسکلته متحرکت بود!!
skeleton رامیگم
من زیاد جزئیاتی بلد نیستم و آزمون خطایی یاد گرفتم
وقتی یه obj را میخوایم وصل کنیم به یه اسکلت !
obj و اسکلت مورد نظررا انتخاب میکنیم و
از بخش animation
smoothbindرا میزنیم
حالا این مشکل منو حل میکنه
obj و اسکلت مورد نظر را انتخاب کنم و یه چیزی را بزنم که این obj ازش جدا بشه
اما این وسط نه obj پاک بشه
و نه اون بال (که بالا توضیح دادم( از اسکلت جدابشه
جوری که انگار بعد از اعمال سوتی ctrl +z زده ام
اگه دقیقا بعداز اعمال سوتی میفهمیدم ctrl +z را میزدم و خلاص
اما الان بعد از رندر نهایی که چندین ساعت زمان بردفهمیدم
یه پروژه دارم که خیلیروش زحمت کشیده بودم
الان خرابش کردم با یه سوتی
یه بال طراحی کردم که با اسکلت بندی متحرک بود به اشتباه یه obj
به اسکلت این بال چسبید و obj هم یه تغییری کرد چون این اسکلته متحرکت بود!!
skeleton رامیگم
من زیاد جزئیاتی بلد نیستم و آزمون خطایی یاد گرفتم
وقتی یه obj را میخوایم وصل کنیم به یه اسکلت !
obj و اسکلت مورد نظررا انتخاب میکنیم و
از بخش animation
smoothbindرا میزنیم
حالا این مشکل منو حل میکنه
obj و اسکلت مورد نظر را انتخاب کنم و یه چیزی را بزنم که این obj ازش جدا بشه
اما این وسط نه obj پاک بشه
و نه اون بال (که بالا توضیح دادم( از اسکلت جدابشه
جوری که انگار بعد از اعمال سوتی ctrl +z زده ام
اگه دقیقا بعداز اعمال سوتی میفهمیدم ctrl +z را میزدم و خلاص
اما الان بعد از رندر نهایی که چندین ساعت زمان بردفهمیدم
