پرسش و پاسخ (تبديل MP3 به ...)

R_chizari

Active Member
پرسش و پاسخ

[email protected]

در مورد چت كردن با استفاده از IMهاي مختلف با زبان فارسي توضيح دهيد.

اين كار با استفاده از پيغام رسان ياهو و MSN بسيار ساده است. نسخه آخر هر دو نرم افزار
يعني نسخه ۵۰۵ پيغام رسان ياهو و نسخه نصب شده MSN در ويندوز XP كاملاً با استانداردهاي يونيكد مطابقت دارند. كافي است در هنگام گفت وگو زبان تايپ را از انگليسي به فارسي تغيير دهيد.

آيا مي توان آدرس هاي موجود نوار Internet Explorer كه قبلاً استفاده شده است را پاك كرد يا نه؟

بله كافي است در قسمت General دكمه Clear History را بزنيد. اما پاره اي مواقع با انجام اين كار باز هم آدرس سايت هاي بازديد شده فايل هاي دريافت شده و به طور كلي ردپاي كارهاي شما در اينترنت باز هم روي رايانه ذخيره مي شود. اگر به ياد داشته باشيد سال گذشته برنامه اي به نام window washer را معرفي كرديم كه به پاك كردن رد و پاي شما در اينترنت مي پرداخت.
عده اي از دوستان بعد از معرفي برنامه با ما تماس گرفتند و از بعضي امكانات موجود در اين برنامه ابراز نارضايتي كردند. خب براي حل اين مشكل ما به دنبال برنامه ديگري مي گشتيم گرچه باز هم توصيه اول ما به شما نرم افزار Washer است اگر اين برنامه به هر دليل وضعيت شما را فراهم نمي كند سري به سايت www.acesoft.net بزنيد و نرم افزار Tracks Eraser pro4.0 را دريافت و نصب كنيد. گرچه اين نرم افزار نيز همانند washer مجاني نيست ولي يك شماره سريال براي اين برنامه ذكر خواهيم كرد تا شما بتوانيد از امكانات كامل نرم افزار استفاده كنيد.

دقت كنيد اين شماره سريال ها موقتي هستند و امكان اينكه پس از مدتي اعتبار خود را از دست بدهند وجود دارد.
Name: The Scare Crow No:5082-6X629494

براي تبديل فرمت MP3 به WMQ از چه نرم افزاري استفاده كنيم؟

نرم افزارهاي زيادي براي اين كار وجود دارند ولي يكي از بهترين نرم افزارها كه استفاده از آن بسيار ساده مي باشد نرم افزار dB power Music convertor9 است. كه از طريق سايت www.dppoweramp.com
قابل دسترس است. اين برنامه نه تنها براي تبديل فرمت MP3 به WMQكاربرد دارد، بله امكان دريافت و نصب مبدل هاي مختلف بعد از نصب برنامه نيز موجود است.
نحوه كار كردن با آن بسيار ساده است و در پاره اي مواقع تبديل كردن فرمت هاي مختلف به يكديگر به سادگي يك كليك راست انجام مي شود. حجم برنامه در حدود ۵/۱ مگابايت است و بايد مبدل هاي استانداردهاي مورد نياز آن را به صورت جداگانه دريافت و نصب كنيد.

منبع: http://www.hamshahri.net
شاد باشيد
چيذري
 

جدیدترین ارسال ها

بالا