پايان نمايش فيلم مارمولك !

iRWEBDES

Active Member
nextworldit گفت:
iRWEBDES گفت:
MrMohi گفت:
iRWEBDES گفت:
iranexplorer.net گفت:
اگر کسی سیدی با کیفیت داره پیام خصوصی برام ارسال کنه + screenshot

قیمتش مهم نیست...
براتون رديف ميكنم
گفتم كه : اصل اين فيلم كه فقط دست اندر كاران فيلم دارند 3 سيدي هستش و حدود 20 دقيقه بيشتر از بقيه ي نسخه هاست . كه كمتر كسي ديده اين فيلم رو .

من که گفتم ... ورژن اورجینالش رو دارم ... دست اندر کار فیلم هم نیستم ... ولی چیز قابل سانسوری نداره ... یه سری تیکه های پرویز پرستویی و بقیه رو از فیلمی که از سینما پخش شد زدن ... مثل اون صحنه که به پسرایی که سوار قطارن میگه من دهنتونو ...
دوست عزيز نسخه ي شما اورجينال نيست !
نسخه ي اورجينال فيلم 20 دقيقه بيشتر از نسخه ي شماست !
مثلا شما صحنه ي صيغه كردن دختر توسط پرويز پرستويي رو دديد؟
يا ديديد وسط نماز نماز رو ول ميكنه ميره دنبال دختره ؟
بقيش رو ديگه نميگم !

مهرداد ديگه قرار نشد دل مارو اب کنی :lol:
من که نه با سانسور نه بی سانسورشو ديدم :?
حالا از این نسخه خوب نگهداری کن اومدم تهران خدمت ميرسيم :wink:
من اين نسخه رو ندارم خودم ! يكي از عوامل فيلم با من آشناست بهم نشونش داد يعني با هم نشستيم ديديم . فكر ميكنم هيچ كس هم نديده باشه به اون صورت .
 

iRWEBDES

Active Member
این روزها اسم مارمولک زیاد به گوشتان می رسد . جانوری که شاید تا پیش از این با شنیدن اسمش چندشتان می شد ، امروز بحث اصلی بسیاری از محافل رسمی و غیر رسمی شده . اما بحث بر سر اینست که این جانور توهین است یا تمکین ، خوب است یا بد ، مفید است یا مضر و هزاران مسئله ضد و نقیض دیگر . از یک سو مارمولک در بیش از 20 سینمای پایتخت و 3 سینمای اصفهان (اصفهان فقط 6 سینمای کارآمد دارد) و شیراز و... به راحتی اکران می شد و از سوی دیگر در شهرهای مشهد و یزد و ارومیه توسط دادگاه قضایی و در رشت توسط مردم از پرده پایین کشیده می شود . اصلا انگار بنیان و بنیاد این فیلم با تضاد است . در فیلم نیز تضادهای بیشماری دیده می شود که عامل اصلی شوخی ها و طنز فیلم است . یک آدم دزد در لباس روحانیت ، تسبیح گرداندن رضا در بالای منبر، خواندن نماز مغرب قبل از غروب آفتاب و ... . اما آیا این تضادها توهین و اهانت به لباس روحانیت و یا کلا به جماعت روحانی می باشد ؟ در این مورد نظرها وعقاید فراوان و متنوع می باشد که شنیدن آنها خالی از لطف نیست .

- آیت الله مکارم شیرازی در رابطه با این فیلم این پرسش را مطرح کردند که اصولا چه معنی دارد از سوژه لباس روحانیت برای یک فیلم کمدی استفاده شود و همچنین ایشان نسبت به بی توجهی مسئولین به وعده هایی که داده بودند و نمایش فیلم اظهار نارضایتی کردند . در ضمن ایشان تقاضای تهیه کنندگان فیلم مارمولک برای ملاقات را رد کردند و گفتند نظرشان هیچ تفاوتی نکرده است .

- دبیرکل جامعه روحانیت مبارز آیت الله مهدوی کنی فیلم مارمولک را توهین به روحانیت ارزیابی کرد و گفت که شر این فیلم بیشتر از خیر آن می باشد وهمچنین اشاره داشت که فیلم را ندیده است ولی چند نفر از روحانیون با انتقاد از این فیلم به او گفته اند از زمان اکران فیلم در جامعه بعضا به آنها توهین شده است .

- مشاور رییس قوه قضاییه در امور بین الملل آقای صباح زنگنه معتقداست فیلم مارمولک خدشه ای به جایگاه روحانیت در جامعه وارد نمی کند و در صدد انتقاد از روحانیت نیست بلکه این فیلم قصد دارد سو استفاده های احتمالی از مقام روحانیون در جامعه را نشان دهد . صباح زنگنه جلوگیری از نمایش فیلم مارمولک در برخی از شهرستانها را اقدامی شتاب زده و شخصی و سلیقه ای دانست .

- محمدعلی ابطحی معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور گفت روحانیت تا دوستانی مثل آنها که علیه فیلم مارمولک کارشکنی کردند و این فضا را به وجود آوردند دارد، هیچ نیازی به دشمن ندارد ومن شخصا به سازندگان و تهیه کنندگان و نویسندگان این فیلم تبریک می گویم .

خودتان مشاهده کردید که اظهار نظرها در مورد این فیلم ، هم کاملا متضاد است . وآیا این اظهار نظرها در سلیقه تماشاگران تاثیری می گذارد و آیا نشانی از موفقیت مارمولک است ؟ موفقیتی که پیش از این مارمولک در جشنواره فیلم فجر با کسب 66/93 درصد آرا مردم کسب کرده بود و بهترین فیلم از نظر تماشاگران شد .

نظر دادن در رابطه با این فیلم را بر عهده خودتان می گذارم ولی اگر تا کنون این فیلم را ندیده اید هر چه سریع ترعمل نمایید تا آن را از دست نداده اید .
:wink:
| منبع |
 

Peyman-Pop

Active Member
واقعا بعد از این همه مدت مردم ایران به چنین فیلمی‌ احتیاج داشتند . به قول نویسنده یک مطلب خبری مردم بعد از 25 سال اولین بار است که از ته دل میخندند .

تنها فیلم ایرانی‌ بود که آخرش از اینکه وقتمو برای دیدنش گذاشتم ناراحت نبودم .

البته فیلم دنیا هم فیلم زیبایی‌ بود که تقریبا همین موضوع رو دنبال میکرد در قالب طنز ، دوستانی‌ که این فیلم رو هم ندیدند پیشنهاد می‌کنم حتما ببینند .

از مهرداد هم بابت خبر جالبش و همینطور تذکری که در اول داد ممنونم .


پیمان
 

iRWEBDES

Active Member
iranexplorer.net گفت:
آقا چی شد آخرش؟

کسی می تونه این مارمولک رو به من برسونه؟...
اگه با كيفيت بد و پرده اي و نسخه ي دوم رو ميخواي كه تو جشنواره فيلم فجر فيلمبرداري شده و 43 ثانيه بيشتر از نسخه اي هستش كه تو سينماها پخش شد ؛ من دارم ولي متاسفانه نسخه ي اصلي كه 20 دقيقه بيشتر از اين دو تا است رو ندارم !
آقا پيمان خواهش ميكنم وظيفه بود .
 

iRWEBDES

Active Member
دوستاني كه فيلم مارمولك رو ميخواستند !
البته اين نسخه ي دوم هستش !
-----------------------------------------------------
بدون حرف اضافه ميريم سر اصل مطلب...

http://www.yesjeans.com/Files/Marmoolak01.wmv
Movie 1 - 107 MG


http://www.yesjeans.com/Files/Marmoolak02.wmv
Movie 2 - 13 MG


http://www.yesjeans.com/Files/Marmoolak03.wmv
Movie 3 - 20 MG

:nokte:
از روی پرده سينماست اما کاملا همه چيز مفهومه

موفق باشيد !
 

iranexplorer.net

Active Member
اقا یکی میتونه آپلود کنه یک جای دیگه؟ اون دو سری لینک دیگه کار نمیکنه .

من پهنای باند دارم + فضا؟
 

MrMohi

Active Member
اون مارمولک دیگه قدیمی شد ... بیاین اینم فیلم مارمولک 2 ...

marmolak2.jpg
 

NextWorld IT

Active Member
من اون 6 تا تيکه فيلم که تو اون سايت هست رو دارم اگر ميخوايد بديد upload کنم........
 

جدیدترین ارسال ها

بالا