َاشكال كار در كجاست؟

gigamax

کاربر متخصص جلوه های ویژه
سلام بچه ها . اين وي ري هم با اينكه واقعا خوبه اما واقعا هم پيچيده يه . من كه نمي دونم چي كار كنمش . ديگه شما كمك كنيد به ما
اين صحنه رو با وي ري رندر كردم . اما مي بينيد كه ... :cry:
خيلي جاهاش تيره شده . مثل كناره هاي ال سي دي يا زير صندلي هر كار كردم درست نشد . صحنه سه تا نور داره . مطابق عكس 2 پايين .
چي كار كنم كه اين اشكال نورپردازي برطرف شه .
در ضمن من چه طوري مي تونم شيشه رو طوري بسازم كه هم opacity داشته باشه براي ديدن كره زمين پشتش و هم reflect داشته باشه براي ديدن بقيه اتاق كه در كادر نيست. با موتورهاي ديگه ياد دارم اما با وي ري :cry:
منتظر نظراتتون هستم.
 

پیوست ها

  • A-Space-Room.jpg
    A-Space-Room.jpg
    22 کیلوبایت · بازدیدها: 25
  • Pic-2.jpg
    Pic-2.jpg
    23.2 کیلوبایت · بازدیدها: 13

ehsan_3dmax

Active Member
سلام گیگا جون. جزییات رندر رو کامل اینجا بزار تا بگم چکار کنی.
ولی فعلا این کارایی که میگم انجام بده:
1- واسه نور سقف گزینه ی invisible رو تیک بزن.
2- color mapping رو هم از نوع HSV exponential انتخاب کن و با پارامترهای dark, bright multiplier ور برو تا به نتیجه ی دلخواهت برسی.
3- واسه متریال شیشه ماده ی نوع vraymtl رو انتخاب کن و رنگ refraction رو سفید کن و رنگ reflection رو هم مثلا 20،20،20.
همین!
موفق باشی عزیز.
 

gigamax

کاربر متخصص جلوه های ویژه
مرسي احسان جان . دوباره رندر مي گيرم با تنظيمات شما .
در ضمن يكم زير max master! حرف برن . تنظيمات چيو مي خواي؟
 

gigamax

کاربر متخصص جلوه های ویژه
دانلود كنين ...رندر بگيرين ... آپلود كنين...

احسان جان من نتونستم تنظيماتي كه گفتي رو به طور كامل اعمال كنم . پروژه رو برات مي ذارم و بقيه دوستان هم دانلود كنن . يه رندر دندون ريز بگيرين ما حال كنيم ولي به شرطي كه بگين چطوري رندر ازش گرفتين . توضيح كامل...
منتظرم :cry:
 

پیوست ها

  • Gigamax Room Lighting.rar
    260.5 کیلوبایت · بازدیدها: 23

no_brad

New Member
گیگا مکس عزیز اینا رو اعمال کن.
Rendering==>Render==>Renderer==>Global-Swiches(Type=Adaptive QMC),Antialiasing Sampler=Mitchell-Netravali)
Indirect Illumination==>On==>Gi Engine دومی رو Light Cash==>
Irradiance Map==>Current Preset=Low==>HSph.Subdivs=30==>Show Calc. Phase رو تیک بزن
Light Cash==>SubDivs=500==>Sho Calc. Phase رو تیک بزن
Environment==>Skilight==>رنگ سفید انتخاب کن
Environment==>Reflection/Refraction==>رنگ سفید انتخاب کن
Color Mapping==>Type=Exponential
System==>Render Region Division=50
موفق باشی دوست عزیز. بازم اگه اون چیزی که دلت می خواست نشد بگو.
 

pythoN

Active Member
متین جان ببخشید دیر اومدم . اما غیر از چیزای که احسان گفت فکر نکنم چیز دیگه ای بمونه . با دقت امتحان کن .
 

gigamax

کاربر متخصص جلوه های ویژه
بي زحمت اگه ميشه يه رندر هم بگيرين .
 

Sherlock_Holmes

Active Member
سلام
gigamax اين مشكلو چي كار كردي آخرش؟ منم همين قضيه رو توي يه صحنه دارم گوشه ديوارها و جايي كه سقف و ديوارها بهم ميرسند تيره ميشه روشنم نميشه....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا