خوب
کل استخوانها رو انتخاب کن...راست کلیک ....properties .... کادر rendering control ....و در اینجا visibility رو برابر 0 قرار بدید
برای انتخاب کل استخوانها کلید h رو بزنید ....در کادر list type ابتدا bones object رو غیر فعال کنید و سپس invert و بعد کلید a و در آخر ok کنید
علاقه مند به بایپد شدی؟؟؟!!
سلام .
حامد جواب داد منم راه دیگشو بگم که نگین بنده خدا لال از دنیا رفت.
ببین روی قسمت مرکزی بایپد ( استخان لگن ) دوبار کلیک کن بدلیل لینک بودن اونها همه استخان ها انتخاب میشه . بعد همونطور که حامد گفت راست کلیک و پروپرتیز تیک دکمه renderable رو بردار . همین .
موفق باشی .
اصلا حواسم بهش نبود ....اصلش همونه که شما گفتین ....این visiblity بدرد ظاهر یا پنهان کردن انیمیت شده میخوره ....تراک انیمیشنش هم تو 'graph editor جداگانه است.
راستي قضيه رفت پيش biped و bone
مي خواستم ببينم كسي bone آماده جايي سراغ نداره؟
در ضمن مي خواستم يكم بيشتر در مورد اين انيميت كردن ها و IK Solver بدونم... باهاشون كار كردم و مطلبايي هم خوندم ولي يه ذره بيشتر مي خوام بدونم ...
راستي اين حركت دهان و لب ها رو چه جوري ميشه انيميت كرد؟ با morf?
بن آماده که نمیدونم
ولی حرکات صورت کلا دو تا تکنیک داره
استفاده ترکیبی ار بون و کنترل کننده ها ....(که البته یه حرفه ای برای این کار میخواد)
استفاده از مورف که آموزشش رو دادم
می دونی منظور من چی بود . منظور من فقط راست کلیکش بود و پروپرتیز
دیگه اینکه زمانی که من داشتم پست رو تنظیم میکردم . تو هم پست دادی و دقیقا همونی گفتی که من میخواستم بگم . خیلی جالب بود . اینم از چیزای که تو این فروم ها رخ میده . :d