بی بی کد ویلا 2

Vray_Render_Man

New Member
کار قشنگیه!
بخصوص سطح ابت!
ولی اگر یه نور اسپوت می نداحتی روی درخت های پشت بهتر بود!در ضمن!
الان سازت حدود 6 متره!
اون درخت های پشتت!فکر کنم 10 متر بیشتره!این یه اشتباه!
بعد رنگ نورت اصلا خوب نیست!تو کارت پرژکتور معلوم نیست!اینم باز اشتباهه!
نویزی که انداختی برای سطح اب کمه باید یه خورده بیشتر باشه!
سمت راست رندر!
روی دیوار یه نوره!
اینم اضافس!
تکسچر کفت اصلا مناسب برای این کار مخصوصا تو شب نیست!
ولی اگر تازه کاری این کار تو سطح بالاست البته اگر ایراداش رو بگیری!
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.برای رندر شب بهترین راه که معقول هست استفاده از HDRI به عنوان نورپرداز یعنی همون image base light هست. مپ HDR آرشیو Peter gatheri شماره 2003 dust blue بهترین گزینه هست.
امتحان بکن.به نویزی که به آب کار دادی 2 تا نویز دیگه به زیر گروه نویزت بده. یعنی نویز اصلی رو اندازه بده مثلا 600 منظورم قسمت size هست. بعد روی حالت fractal بزار.
زیر کانال سیاه سفید داره .به یه کانال همین نویز رو کپی کن عدد 60 بده .به کانال بعدی همین نویز رو باعدد 6 بده. مطمئنا لذت خواهی برد
چنین رنگ نوری اصلا خوب نیست. نور رو سعی کن از طریق دمای رنگ نور ( KELVIN ) رنگ بده.مثلا توی لامپ IES وی ری بهتر هست عدد دمای رنگ رو 2600 یا 3200 بدی.
بامپی که به کف کار دادی زیاده روی شده. مناسب تر بده.از Floor generator استفاده بکنی بهترهست.
موفق باشی
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
منم با نظرهای دقیق عارف جان موافقم. آسمون کاملا مشکیه که اصلا درست نیست، استفاده از hdriشب بسیار به طبیعی شدن رندرت کمک میکنه البته با فعال کردن gi. نور لامپ های زرد هم به فسفری میزنه، باید زرد مایل به نارنجی باشه.
 

Vray_Render_Man

New Member
منم با نظرهای دقیق عارف جان موافقم. آسمون کاملا مشکیه که اصلا درست نیست، استفاده از hdriشب بسیار به طبیعی شدن رندرت کمک میکنه البته با فعال کردن gi. نور لامپ های زرد هم به فسفری میزنه، باید زرد مایل به نارنجی باشه.
خسته نباشی Barnara جان!
من هر وقت از این رنگ زرد تو کارام استفاده کردم کارم برگشت خورده!
من همیشه از رنگ سفید استفاده می کنم!
در ضمن هر کس یه شیوه ای داره!
من خودم اصلا از نور محیطی gi استفاده نمی کنم!
با تجربه ای که دارم و مشکلاتی که با این نور داشتم می گم اصلا از این نور استفاده نکن!
البته نظر شخصیه!
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
من خودم اصلا از نور محیطی gi استفاده نمی کنم!
با تجربه ای که دارم و مشکلاتی که با این نور داشتم می گم اصلا از این نور استفاده نکن!
البته نظر شخصیه!
واقعا تعجب میکنم، نه از اینکه از GI استفاده نمیکنید، از اینکه با وجود این فاجعه میگید تقریبا vray رو فولم!!! پس حتما Chaos Group به اشتباه GI رو توی موتورش گذاشته و بهترین هنرمندان جهان به اشتباه از اون استفاده میکنن، بلکه باید از تجربیات شما در این زمینه استفاده کنند...
 

Vray_Render_Man

New Member
واقعا تعجب میکنم، نه از اینکه از GI استفاده نمیکنید، از اینکه با وجود این فاجعه میگید تقریبا vray رو فولم!!! پس حتما Chaos Group به اشتباه GI رو توی موتورش گذاشته و بهترین هنرمندان جهان به اشتباه از اون استفاده میکنن، بلکه باید از تجربیات شما در این زمینه استفاده کنند...

دوست من هر کی یه شیوه ای داره!
من اینطوری یاد گرفتم اینطوری کار می کنم و اینطوری راحتم!
شما مشکلی داری!
تو بسیاری از اموزش ها gi رو خاموش می کنن!
البته شما کلا استاد به دنیا اومدی فکر نکنم اموزشی نگاه کرده باشی!:lol:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
خب شیوه اشتباه هست.100 درصد اشتباه هست.تمام رقابت بین انجین های جهان سر همین جی آی. ببخشید میگم اما این تاکید شما روی خاموش بودن جی آی یه جور لجاجت کودکانه هست
مثل این میمونه برین توی دانشگاه پزشکی بگین هی دکترین؟ درس خوندید؟ کشکه .من روش خودم رو دارم به روش من احترام بزارین.30 روز صبر میکنم خودش خوب میشه.
جدی میگم گذشته از شوخی روشتون رو عوض کنین .خب پس چه کاری هست از اسکن لاین استفاده بکنین.حتی اسکن لاین هم 300 سال پیش 2 تا انجین radiosity و light trace داشت.ببخشید کدوم آموزش جی آی خاموش بوده؟ احتمالا آموزشش ساخته بونکینافاسوی شمالی بخش مرکزی هم نه بخش روستایی بوده.
دوست من خلاف آب شنا کردن هنر نیست. هنر اینکه که به جای کامنت ها تند با کلی علامت تعجب که باعث آزار دیگران میشه روش صحیح و راه صحیح رو انتخاب بکنین.
موفق باشید.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
والا من نمیدونم واقعا چی بگم !!!
کل انجمن رو ایشون بهم ریختن ... یاد جونیا بخیر :green:


بهتره شما یک سر به مقاله ی GI توی CG ACADEMY و کتاب Rendering Basically Know-ledges سر بزنید پایه رندرینگ رئال بر GI استواره که اسمش همون Radiocity و Photon هم هست .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا