ویرایش مستقل

benyamin_pc

Well-Known Member
به شکل زیر دقت کنید
اگر بخواهم مثلا" دندون اینو به یه طرف بچرخونم کل پوزشم به هم می خوره و رو اونم تاثیر می ذاره چون تمامه این اجزا به هم وصل هستن چطوری میشه دندون رو بدون تاثیر گذاری رو بقیه اجزا دستکاری کنم
 

پیوست ها

  • a.jpg
    a.jpg
    10.9 کیلوبایت · بازدیدها: 3

benyamin_pc

Well-Known Member
حامد جان راهی نیست که بشه از Elemente اصلی الان جداش کرد؟
آخه اگه این طوری هر قسمت رو که بخوام جداگانه دستکاری کنم مخصوصا" تو انیمیشن نه مدل سازی اونوقت هر قسمت باید جدا باشه سخت میشه
 

benyamin_pc

Well-Known Member
کلا" یه Elemento با چه راهی میشه از یه نقطه که می خواهیم خمش کنیم؟
راستی پست Ik منتظر شماستا
با تشکر
 

hamed-ddd

Well-Known Member
چرا نمیشه جداش کرد ...
بعد لازم نیست برای هر سوالت یه پست بزنی همه رو تو یه پست بفرست .....و برای هر سوالت یه شماره بزار .....
شما اول باید مفهوم المنت و ابجکت رو متوجه بشی ....
المت در یک شکل قابل اصلاح (حالا ممکنه مش ...پلی یا patch و ...باشه ) به قسمتی گفته میشه که به طور مستقل قابل انتخاب و ترانسفرم باشه ...اگه شما یه قوری رو تبدیل کنی دسته ...بدنه ....لوله و در قوری به عنوان المنت های جدا گانه محسوب میشن ....(امتحان کن و ببین)
برای اینکه بخشی به صورت المنت در بیاد باید جدا بشه
اول پلی گان و یا face های مورد نظر رو انتخاب کن و بعد در بخش edit geometry روی دکمه detach کلیک کن
در پنجره بازشده شما سه اختیار دارید....(که قابل ترکیب هستند)
هیچ چیزی رو علامت نزنید و بخش مورد نظر به صورت یک ابجکت جداگانه در میاد
تیک اول رو بزنی و شکل به صورت المنت جدا بشه
تیک دوم رو فقط بزنی و بخش مورد نظر به صورت کپی ازابجکت جدا میشه
حالت چهارم هر دو تیک هست که بدون جدا کردن، یک المنت (نه ابجکت) کپی درست میکنه....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا