وصل کردنی

samaseman

New Member
سلام
یه ازمون وصل کردنی با خط ساختم کدشم نوشتم ولی می خوام بعد از اتمام وصل کردن با زدن یه دکمه اگه درست بود جلوی هر کدام یه تیک زده بشه اگه غلط بود ضربدر
ممنون میشم کمک کنید.
مرسی
 

Fanous

Well-Known Member
سلام
یه ازمون وصل کردنی با خط ساختم کدشم نوشتم ولی می خوام بعد از اتمام وصل کردن با زدن یه دکمه اگه درست بود جلوی هر کدام یه تیک زده بشه اگه غلط بود ضربدر
ممنون میشم کمک کنید.
مرسی

کافیه آیکونهای موردنظرتون ( تیک و ضربدر ) رو در محل مناسب جلوی گزینه ها قرار بدین و ویزیبلیتی اونها رو آف کنین
پس از اینکه کاربر گزینه هارو وصل کرد و دکمه بررسی رو زد ، یک تابع جوابهای کاربر رو چک کنه و اگه جواب درست بود ، ویزیبلیتی آیکون تیک رو آن کنه و همینجور برای جوابهای غلط
موفق باشین
 
کافیه آیکونهای موردنظرتون ( تیک و ضربدر ) رو در محل مناسب جلوی گزینه ها قرار بدین و ویزیبلیتی اونها رو آف کنین
پس از اینکه کاربر گزینه هارو وصل کرد و دکمه بررسی رو زد ، یک تابع جوابهای کاربر رو چک کنه و اگه جواب درست بود ، ویزیبلیتی آیکون تیک رو آن کنه و همینجور برای جوابهای غلط
موفق باشین


سلام
به کدهاتون بستگی داره که چه جوری نوشته باشین
اگه از lineTo استفاده کردین پس نقطه شروع و پایان ترسیم خطتتون مشخصه. بهتره از event.localX و event.localY استفاده نکرده باشید. به نظرم از این روش استفاده کنید ابتدا نقطه شروع و پایان را با دکمه تعریف کنید و در صورتی که کاربر روی اون زد نقطه شروع را که میتونه مرکز دکمه باشه مشخص میشه و همینطور با زدن دکمه انتهایی یک خط بین این دو نقطه برقرار میشه. حالا شما با تعریف دستورات شرطی چک کنید که آیا بعد از زدن دکمه اول آیا دکمه دوم صحیح کلیک شده است یا خیر و اگر اینجوری بود بقیه اش طبق راهنمایی فانوس عزیز مووی تیک و یا ضربدر نمایش داده میشه
 

samaseman

New Member
سلام
کدش اینه
اسم تیک هست dor و اسم ضربدر هست zarb و اسم دکمه بررسی هم هست bar


import flash.geom.Point;
import flash.display.Graphics;
import flash.display.MovieClip;

var g1:Sprite = new Sprite ;
g1.graphics.lineStyle(2,0x65B100,0);
addChild(g1);

var g2:Sprite = new Sprite ;
g2.graphics.lineStyle(2,0x65B100,0);
addChild(g2);

var g3:Sprite = new Sprite ;
g3.graphics.lineStyle(2,0x65B100,0);
addChild(g3);

creat_point();
function creat_point():void{

point2.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, start_drag);
point2.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, stop_drag);

point4.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, start_drag);
point4.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, stop_drag);


point6.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, start_drag);
point6.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, stop_drag);

}


function start_drag(evt:MouseEvent):void
{
evt.target.startDrag();
}



function stop_drag(evt:MouseEvent):void
{
evt.target.stopDrag();
if(target2.hitTestObject(point4)){

point4.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, start_drag);
point4.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, stop_drag);

}

if(target1.hitTestObject(point2)){

point2.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, start_drag);
point2.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, stop_drag);
}


if(target3.hitTestObject(point6)){

point6.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, start_drag);
point6.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, stop_drag);


}

}



addEventListener(Event.ENTER_FRAME, update);
var d:Number=0;
function update(event:Event):void
{
g1.graphics.clear();
g1.graphics.lineStyle(1, 0xFF0000, 2.25, false,LineScaleMode.NONE, CapsStyle.SQUARE);

g2.graphics.clear();
g2.graphics.lineStyle(1, 0xFF0000, 2.25, false,LineScaleMode.NONE, CapsStyle.SQUARE);


g3.graphics.clear();
g3.graphics.lineStyle(1, 0xFF0000, 2.25, false,LineScaleMode.NONE, CapsStyle.SQUARE);


var A:point=new Point(point1.x,point1.y);
var B:point=new Point(point2.x,point2.y);
var C:point=new Point(point3.x,point3.y);
var D:point=new Point(point4.x,point4.y);
var E:point=new Point(point5.x,point5.y);
var F:point=new Point(point6.x,point6.y);

g1.graphics.moveTo(A.x,A.y);
g1.graphics.lineTo(A.x,A.y);
g1.graphics.lineTo(B.x,B.y);
g1.graphics.moveTo(B.x,B.y);
g1.graphics.lineTo(B.x,B.y);


g2.graphics.moveTo(C.x,C.y);
g2.graphics.lineTo(C.x,C.y);
g2.graphics.lineTo(D.x,D.y);
g2.graphics.moveTo(D.x,D.y);
g2.graphics.lineTo(D.x,D.y);

g3.graphics.moveTo(E.x,E.y);
g3.graphics.lineTo(E.x,E.y);
g3.graphics.lineTo(F.x,F.y);
g3.graphics.moveTo(F.x,F.y);
g3.graphics.lineTo(F.x,F.y);



}
 

samaseman

New Member
سلام
کد بالا برای ازمون وصل کردن همه چیش درسته فقط یه دکمه گذاشتم و یه مووی کلیپ تیک و یه مووی کلیپ ضربدر .میخوام بعد از اتمام کار کاربر دکمه را زد هر کدام یک از سه تا وصل ها درست بود تیک و در غیر این صورت ضربدر ظاهر بشه.
اسم تیک هست dor و اسم ضربدر هست zarb و اسم دکمه بررسی هم هست bar

ممنون میشکم کسی کمکم کنه.
 

samaseman

New Member
سلام
کد بالا برای ازمون وصل کردن همه چیش درسته فقط یه دکمه گذاشتم و یه مووی کلیپ تیک و یه مووی کلیپ ضربدر .میخوام بعد از اتمام کار کاربر دکمه را زد هر کدام یک از سه تا وصل ها درست بود تیک و در غیر این صورت ضربدر ظاهر بشه.
اسم تیک هست dor و اسم ضربدر هست zarb و اسم دکمه بررسی هم هست bar

ممنون میشکم کسی کمکم کنه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا