[مقاله] ورود تبلت گیم شرکت amd به بازارها

panelyek

Member
ورود تبلت گیم شرکت AMD به بازارها


این کنسول که با اسم رمز "ProjectDiscovery" نامگذاری شده و توانسته تا به امروز دو جایزه نوآوری CES را دریافت کند، به صورت رسمی توسط پروفایل توییتر AMD نیز تایید شده است. از لحاظ تئوری،Project Discovery یک تبلت عادی با لوازم جانبی (کنترلرهای) بازی می باشد.سخنگوی این شرکت تایید کرد که این پروژه جدی بوده واقعیت دارد و از آن در نمایشگاه Consumer Electronics Show 201 در ماه ژانویه پرده برداری خواهد شد.

Lenovo-Tablet-1.jpg

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این تبلت نمیدانیم اما به احتمال قریب به یقین این تبلت بر مبنای APU های آینده شرکت که با اسم رمز Mullins نامگذاری شده اند (APU واحد پردازش تسریع شده) ساخته خواهند شد. این APU بر اساس فناوری 38 نانو متری ساخنه خواهد شد و دارای 2-4 هسته Puma ، واحد گرافیک GCN و مصرف توان 4.5W TDP خواهد بود. ناگفته نماند که در برخی تست های اولیه به عمل آمده و امتیازات این APU در بنچمارک 3DMark 11 حدود 600 و در PCMark8 حدود 1800 بوده است.
lenovo-tablet-4.jpg

این تبلت تازه معرفی شده به همراه یک داک ثابت کننده رومیزی به بازار عرضه خواهد شد که از درگاه اختصاصی شرکت به نام AMD DockPort بهره خواهد برد. این درگاه میتواند یک جایگزین برای تکنولوژی Thunderbolt شرکت Intel به حساب آید که در اصل ترکیبی از درگاه DisplayPort 1.2 و USB 3.0 است که در غالب یک رابط منفرد برای انتقال همه اطلاعات ما بین داک و تبلت مورد استفاده قرار میگیرد.
lenovo%20tablet%206.jpg

lenovo%20tablet%205.jpg


همانطور که پیشتر اشاره کردیم، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این تبلت وجود ندارد و ما در انتظار اعلام بیشتر و دقیق تر مشخصات و ویژگی های آن می باشیم و شما را در اولین فرصت از قابلیت های تبلت AMD آگاه خواهیم ساخت.
lenovo-tablet-3.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا