واسه شروع از چه روشی کار کنم؟

HOSSEIN.D

Well-Known Member
سلام به دوستان زیبراش کار.
چقدر خوبه که یه فروم هست که همه به هم کمک میکنن خداییش.:green:
دوستان من حدود یک سال پیش زیبراش رو شروع کردم.
الان میخوام برم تو کار کاراکتر.
ولی موندم از کدوم روش؟

1- اول بیس رو توی مایا بزنم بعد بیارم تو زیبراش؟
2- از اول با Zsphere کار رو شروع کنم و پیش ببرم؟

لطف کنید راهنمایی کنید.
میدونم هر دو روش یه نتیجه رو میده.
ولی من توی مایا زدن کاراکتر سخته برام.
حالا خواستم بدونم شما چی میگید؟
چند ماهه این مشکل مغزم رو به بازی گرفته:green:

منتظر راهنمایی شما عزیزان حرفه ای هستیم.
:rose:
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
سلام

من فکر میکنم مشکلت موندن بین این دوتا نباشه مشکلت

اینه که از شروع کار میترسی

من نظرم اینه که هر کدوم رو وارد تری انجام بده

مثلا اگه با زی اسفیر خوب بلدی کار کنی و بیس رو خوب میتوین در بیاری

از زی اسفیر استفاده کن

ولی من خودم چون زی اسفیر بلد نیستم خوب از مکس استفاده میکمنم برا بیس

البته اینم در نظر داشته باش که با زی اسفیر کارت سخت میشه چون انشگشتای دست و پا رم

باید در بیاری راستی زیاد روی بیس خودتو معطل نکن بیسو از اینترنتم میتونی بگیری

یا علی

 

HOSSEIN.D

Well-Known Member
ممنونم دوست عزیز.
راستش شایدم از شروع بترسم.
من چند بار شروع میکردم و هی ...
راستش زی اسفیر از نظر من راحت تره.
سریع میشه بیس زد.
والا یه بار واسه انگشتا تست کردم خیلی بد نشد.
میشد درستشون کرد با یه براش اسموت.
والا بیس خودمم دارم تو کامپیوترم.
ولی خیلی علاقه دارم خودم از صفر کار رو شروع کنم.
فعلا که دارم با زیبراش بازی میکنم.
تا ببینیم خدا چی میخواد.
ممنون از راهنماییت برادر:rose:
 

HOSSEIN.D

Well-Known Member
سلام.
من یه بیس زدم.
در حد 15 دقیقه.
به نظرتون میشه رو این بیس مانور داد.
یعنی خوب شده؟
 

پیوست ها

  • 01.JPG
    01.JPG
    23.8 کیلوبایت · بازدیدها: 13
  • 02.JPG
    02.JPG
    23.9 کیلوبایت · بازدیدها: 11
  • 03.JPG
    03.JPG
    24 کیلوبایت · بازدیدها: 9

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
بیس خیلی خوبی زدی چرا که نه خیلی هم خوب شده

به نظر من زی براش اینقدر قدرت داره که از باکس ساده هم

میشه کاراکتر ساخت

یه اموزش هست که صورت هیچ شکلی نداره و باکس کامله

ولی صورت رو خیلی قشنگ توش در میاره

کارتم بزار وایپ بیشتر روش نظر بدیم

یا علی
 

A.sad

Member
دوست عزیز برای ساخت کاراکتر میشه گفت دو تا روش وجود داره تو زیبراش
یکیش اینه که همونطوری که گفتی کاراکتر رو تو مایا lowpoly درست کنی و بعد تو زیبراش رو جزییاتش کارکنی از اونجایی که گفتی با مکس و مایا نمیتونی این کار رو انجام بدی من بهت پیشنهاد میکنم که اول توی همون زیبراش مدلت رو به صورت highpoly کامل طراحی کنی بعد از اینکه به نتایج دلخواه رسیدی روی توپولوژی کار کنی و مدل lowpoly رو از روی همون بسازی

در ضمن توپولوژی این کاراکتری که بالا گذاشتی هم ایراد داره بعدا که بخوای جزییات چشم و گوش و ... رو اضافه کنی به مشکل بر میخوری
از این استفاده کن تقریبا میتونی هرچیزی ازش در بیاری

attachment.php
 

پیوست ها

  • head.zip
    31.2 کیلوبایت · بازدیدها: 15
  • head.jpg
    head.jpg
    55.9 کیلوبایت · بازدیدها: 76

HOSSEIN.D

Well-Known Member
ممنونم دوست عزیز.
این بیس معلومه که یا زی اسفیر زده نشه.
چون توپولوژی خیلی اصولی داره.
راستش من این بیس رو از روی یه آموزش زدم.
اون مدرس که با همین بیس یه کار توپ درآورد.
 

A.sad

Member
درسته من خودم ترجیح میدم بیس اصلی رو با زی اسفیر کار نکنم چون تو جزییات صورت و یا بدن کار سخت میشه بیشتر از زی اسفیر توی جزییات کاراکتر و یا مدل هایی مثل عنکبوت و اینا استفاده می کنم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا