وارد کردن آبجکتِ uv شده در زیبراش

milad_r

Member
سلام. دوستان و اساتید...
خدمتتون عرض کنم من یک مدل در 3dsmax ساختم و با uvlayout آنوارپش کردم. حالا می خوام در زیبراش وارد کنمش و هم روی جزییاتش کارکنم که normal map براش بسازم و هم رنگش کنم که به uv اضافه بشه.... حالا مشکل من اینجاست که وقتی آبجکت رو import میکنم ، تکسچرش رو ش به درستی قرار نمی گیره... یعنی انگار اصلا آنوارپ نشده....:-?
خواهشا راهنمایی بفرمایید...:shock:
 

amir.nemati63

کاربر VIP
باید توی zb مدل رو به اندازه ی کافی دیواید کنید تا رزولوشن کافی برای پلی پینتینگ فراهم بشه.

ضمنا" سیستم مختصات uv در ZB با 3dsmax متفاوته.
یعنی وقتی تکسچر رو از zb به 3dsmax وارد میکنید باید در جهت v قرینه اش کنید.
 
آخرین ویرایش:

milad_r

Member
ممنونم که جواب دادین. اما فکر میکنم نتونستم منظورم رو برسونم. من یه آبجکت ساختم و آنوارپش کردم و حالا تو زیبراش وقتی تکسچرم رو بهش نسبت میدم اونجور که آنوارپ کردم روش نمی شینه...
من تو یک آموزش دیدم که یه مدل آنوارپ شده در زیبراش وارد کرد و کاملا درست انجام شد. تنظیمات خاصی وجود داره؟ یا اینکه uvlayout رو قبول نمی کنه؟
منظورتون از در جهت v قرینه کردن چیه؟ یعنی mirror؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا