هزینه های راه اندازی فست فود با دلار 40 تومنی

mohsenpuppy

New Member

هزینه راه اندازی فست فود​

در این مقاله به برررسی 0 تا 100 هزینه راه اندازی فست فود با مبلغ های مختلف و قیمت های بروز میپردازیم.همین الان که شما این مقاله رو دارید میخونید 27 آذر ماه سال 1401 دلار 40 هزار تومان میباشد.با توجه به این قیمت ها و داستان ها میریم ببینیم چجوری میشه یه فست فود رو راه انداز یکنیم با وسایل خوب و عالی.

یسری موارد اول مقاله براتون میگیم که راحت تر بررسی کنیم و قیمت ها تجهیزات فست فود رو درنطر بگیریم.اول اینکه درآمد فست فود بستگی به نوع موادی که شما برای پیتزا و برگر و غذاهایی که طبخ میکنید برا مشتری بستگی داره و وجدان خودتون.دوم اینکه توو هر شغلی توو ماههای اول نباید به فکر درآمد و فروش خیلی بالا باشید.مهم ترین اصل اینکه تجهیزات خوب و مکان خوب تهیه کنید.

قبل از خوندون ادامه مقاله میتونید راه اندازی فست فود کوچک ببینید.

تجهیزات و هزینه های مهم راه اندازی فست فود​

تجهیزات راه اندازی فست فود


  • هزینه خرید تجهیزات فست فود
  • هزینه اجاره و یا خرید مکان فست فود
  • هزینه کارگر و آشپز و راه انداز فست فود
  • هزینه دکوراسیون و تابلو
  • هزینه تراکت و کارتن پیتزا و جانبی ها
در ادامه به توضیح کامل و دقیق این هزینه ها در سال 1401 و با دلار 40 هزار تومنی میپردازیم.

پیشنهاد ویژه خواندن مقاله تجهیزات مورد نیاز کورن داگ

هزینه تجهیزات راه اندازی فست فود 1401​

هزینه تجهیزات فست فود در سال 1401 به چند بخش تقسیم میشود.اول اینکه منوی شما پیتزایی باشد و یا ساندویچ و برگر.ما اول در نظر میگیریم که منوی شما مربوط به پتزا باشد و فقط پیتزا و مینی پیتزا رو داخل منوی خودتون داشته باشد که کار پر فروش و پرسودی هست.خوب برای این کار شما نیاز به فر پیتزا،تاپینگ پیتزا و غیره دارید که کامل توضیح میدهیم.

تجهیزات لازم برای منوی پیتزا فروشی​




تجهیزات مورد نیاز برای منوی پیتزا و هزینه راه اندازی فست فود شامل اصلی ترین آن که فر پیتزا هست میرویم.

  • فر پیتزا : بهترین و مناسب ترین گزینه برای پیتزا فروشی ها میباشد.فر ریلی پیتزا با ظرفیت پخت بیش از 120 پیتزا الی 400 پیتزا در ساعت مناسب برای منوی پیتزا میباشد.قیمت فر ریلی با توجه به بودجه شما از 65 میلیون تومان تا 85 میلیون تومان در تاریخ این مقاله برای شما هزینه در بر دارد.که با توجه به فروش شما میتوان بین این قیمت ها را در نطر گرفت و خرید فر ریلی پیتزا را انجام داد.
فر ریلی فست فود


  • تاپینگ پیتزا :اصلی ترین گزینه برای تاپ کردن و تولید و نگهداری مواد پیتزا تاپینگ پیتزا میباشد.تاپینگ فست فود و یا همان تاپینگ پیتزا در مدل های زیر یخچال و زیر فریزر موجود میباشد.از قسمت یخچال تاپینگ برای نگهداری سس پیتزا،خمیر پیتزا و غیره استفاده میشود.قسمت بالای و در بن ماری ها از پنیر پیتزا،سوسیس کالباس،گوجه و غیره نگهداری میشود.قیمت تاپینگ فست فود از 20 میلیون تومان موجود میباشد که بسته به سایز و کارایی آن قابل تغییر میباشد.
  • خمیر پهن کن پیتزا:خمیر پهن کن برای پهن کردن خمیر پیتزا با سرعت و دقت بیشتر استفاده میشود.با داشتن این دستگاه دیگر نیازی به استفاده از دست و وردنه برای باز کردن خمیر نمیباشد.سرعت و دقت بالای این دستگاه کارایی و سرعت تولید پیتزا را بالا تر میبرد.قیمت خمیر پهن کن پیتزا هم 20 تا 24 میلیون تومان میباشد.
پهن کن خمیر پیتزا دهنه 40


  • میز کار استیل :میز کار استیل برای ه رستوران و فست فودی نیاز اساسی و اولیه میباشد.از اسمش معلومه که برای کار کردن و جا گذاری ظروف و غیره استفاده میشود.قیمت میز کار استیل از متری 220 الی 2800 مناسب برای تجهیزات فست فود میباشد.
میز کار


  • هود صنعتی استیل:هود صنعتی استیل نیز یکی از مهم ترین تجهیزات نطافتی و اصلی در فست فود میباشد.هود صنعتی فیلتر دار مناسب برای قرار گیری در بالا سر فر ریلی پیتزا میباشد.قیمت هود فیتر دار یا هود چربی گیر دار از متری 3900 تومان با ضخامت 1 میل موجود میباشد.
  • خمیر گیر صنعتی:خمیر گیر صنعتی بمناسب ترین گزینه در زمینه تولید خمیر پیتزا میباشد.از مخلوط آرد و آب و مخمر خمیر پیتزا درست م،یشود.برای هم زدن و درست کردن خمیر پیتزا از خمیر گیر صنعتی استیل استفاده میشود.قیمت خمیر گیر برای مثال 30 کیلویی 6700 میباشد.بسته به حجم تولید خمیر میتوان از خمیر گیر با طرفیت های مختلف استفاده نمود.
  • سینک صنعتی استیل:سینک طرفشویی که اصلی ترین وسیله نطافتی در آشپزخانه صنعتی میباشد.سیک صنعتی استیل دارای دو مدل جوشی و پرسی میباشد.سینک پرسی دو لگن سایز 120 از قیمت 6900 تومان موجود میباشد.سینک جوشی از قیمت 4 میلیون تومان سایز 120 موجود میباشد.

تجهیزات لازم برای منوی ساندویچی فست فود​

تجهیزات لازم برای ساندویچی


هزینه راه اندازی فست فود در قسمت ساندویچی را بررسی میکنیم.تجهیزات راه اندازی فست فود با منوی ساندویچی شامل یک فر مرکب،یخچال ویترینی،سینک و غیره میباشد.در ادامه به توضیح کامل این تجهیزات میپردازیم.بسته به نوع ساندویچی تخصصی و یا معمولی تجهیزات را بررسی میکنیم.برای منوی ساندویچی ترکیبی معمولی معمولا به موارد زیر نیاز پیدا میکنیم:

  1. فر اغذیه یا فر مرکب:فر اغذیه یا فر مرکب بهترین گزینه برای اغذیه فروشی ها که در منوی آن ها :بندری،سوسیس بلغاری،هات داگ،برگر و غیره جای دارد استفاده میشود.قیمت فر مرکب بستگی به سایز و موارد انتخابی مانند:گریل،سرخ کن،هود و شیشه قابل تغییرمیباشد.قیمت مدل های ساده فر اغذیه از 12 میلیون تومان و مدل های هود و شیشه دار از 16 میلیون تومان میباشد.
  2. یخچال ویترینی ساندویچ:یخچال ویترینی برای نمایش انواع ساندویچ مانند:الویه،بندری،کتلت و کوکو سبزی و غیره بکار میرود.مناس ببرای قرار گیری در جلوی دید مشتری برای فروش بهتر و بیشتر میباشد.قیمت یخچال ویترینی از 18 میلیون تومان میباشد.
  3. یخچال نوشابه:یخچال 60 سانتی یا همان یخچال ایستاده نوشابه مناسب برای نمایش و سرد نگه ااشتن انواع نوشیدنی و نوشابه میباشد.استفاده در کنار درب ورودی توصیه میشود.قیمت یخچال نوشابه از 14 میلیون تومان میباشد.توصیه میشود یخچال نوشابه از رکت ها فروش نوشابه بصورت امانی تهیه شود و یکی از هزینه ها رو کم کنید.

درآمد و سود فست فود​

در آمد و سود دهی فست فود


در آمد و سود فست فود معمولا نسبت به مشاغل دیگر بالاتر میباشد.کمترین سود فست فود معمولا بین 40 تا 50 درصد میباشد.معمولا دخل روزانه 1 میلیون تومانی برای یک فست فودی منصف بین 400 تا 500 هزار تومان میباشد.بسته به نوع مواد مصرفی و هزینه جا و مکان وکارگر این سود قابل تغییر میباشد.هزینه راه اندازی فست فود بسیار متغییر میباشد.

اگر ملک استیجاری نباشد و برای خودتان باشد این صود بیشتر از 60 درصد هم میشود.و این مورد هم درنظر داشته باشد که کیفیت کارتان را همیشه در سطح خوب نگه داریئ تا حاشیه سود ثابت داشته باشید.با کم کردن کیفیت و بیشتر کردن سود به مرور زمان فروش شما پایین تر آمده و سود کمتری خواهید برد.

مراحل قدم به قدم راه اندازی فست فود درسال 1401​

  1. اولین و مهم ترین قدم در این مسر برای راه اندازی فست فود مکان برای راه اندازی کسب و کار خودتون هست.مکان مناسب برای هدف تعیین شده از قبل شما بسیار مهم میباشد.مکان پر رفت و آمد و شلوغ البته مناسب برای فست فود،از بازار گرفته تا محله های پر تردد بسیار مناسب برای این امر میباشند.
  2. بعد از تهیه مکان باید به فکر خرید تجهیزات فست فود باشد.شما میتوانید از سایت وی آی پی تجهیز و مشاوره رایگان برای خرید تجهیزات استفاده کنید.با تماس با شماره 09120306906 میتوانید تمام ابعاد کار را بسنجید.قیمت تجهیزات فست فود و هزینه راه اندازی فست فود را در آورده و با کیفیت های دیگر برند ها مقایسه کنید.
  3. سپس باید دنبال جواز برای فست فود باشید و مراحل اداری دریافت جواز را طی کنید.برای راه اندازی هر شغلی اول به اداره اصناف اون صنف مراجعه میکنید.سپس راهنمایی های لازم برای اخذف جواز کسب برای شما انجام و مدارک مورد نیاز را تکمیل مینمایید.
  4. بعد از اخذ جواز حتما به یک برنامه حسابداری فست فود نیاز دارید.از سایت های معتبر این برنامه حسابرسی را تهیه میکنید.باید میزان فروش و سود دهی روزانه را حساب و به طور دقیق ثبت کنید.تا سر ماه با حذف هزینه ها میزان کل سود برای شما بدست آید.
  5. مراحل بعدی مربوط تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار مربوط میشود.استفاده از شبکه های اجتماعی مناسب کسب و کار فست فود باعث افزایش مشتری و فروش شما میشود.
  6. با بزرگتر شدن شبکه های اجتماعی و گسترش در بین مردم با تبلیغات هدفمند و بازاریابی مناسب برای کسب و کار حتی اگر در مکان کم رفت و آمد مغاره فست فود بنا کرده باشید باز هم به فروش مورد نطر خواهید رسید

جمع بندی نهایی هزینه راه اندازی فست فود​

در آخر به جمع بندی نهایی برای راه اندازی فست فود در سال 1401 رسیدیم.با مطالعه موارد بالا به طور کلی راههای یک کسب و کار پرسور مثل فست فود را برای شما بیان کردیم.با اطلاعات و قیمت هایی که بروز برای شما بیان کردیم میتوانید با خرید تجهیزات فست فود از شرکت وی آی پی تجهیز با خیال راحت به ادامه شغل فست فود خود مشغول باشید.

در صورت نیاز میتونانید با شماره 09120306906 جهت مشاوره رایگان جهت هزینه راه اندازی فست فود تماس حاصل فرمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا