هدایای تبلیغاتی خلاقانه چه مزایای دارند؟

sarakvz

New Member

هسته اصلی فعالیت‌های تبلیغات و بازاریابی یافتن استراتژی‌هایی که است که می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های هنگفت سازمان را جبران نموده و همچنین از رشد سودآوری برای شرکت نیز پشتیبانی کنند.


انواع هدایای تبلیغاتی بخشی از استراتژی بازاریابی کلی یک شرکت محسوب می‌شوند و راه فوق‌العاده‌ای برای دستیابی به اهدافی نظیر آگاهی و شناخت برند، حفظ مشتریان فعلی و به دست آوردن مشتریان جدید هستند. برخی از مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه عبارتند از:

هزینه کم و اقتصادی​

هدایای تبلیغاتی شرکتی کم هزینه و مقرون به صرفه هستند. تحقیقات نشان داده است که این کالاها با هزینه کم برای هر واحد، تاثیرگذاری چشمگیری از خود بر جای می‌گذارند و همچنین احساس خوبی را به عنوان یک هدیه رایگان بر روی گیرندگان، با هزینه کم به ارمغان می‌آورد.

عمر طولانی​

کالاهای تبلیغاتی مانند هدیه اختصاصی و هدایای تبلیغاتی چوبی و سایر اقلام، کیفیت بسیار خوبی دارند و برای ماه‌ها حتی سالها دوام آورده و قابل استفاده هستند. بیش از پنجاه درصد مشتریان به صورت روزانه از آنها استفاده می‌کنند . صنایع دستی ایران جزو محصولاتی است که شما می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطب خود تهیه کنید. آن‌ها این هدایا را برای مدت طولانی نگه ‌می‌دارند که این مقوله به حفظ برند شما کمک شایانی می‌کند.

افزایش وفاداری مشتریان​

هدایای تبلیغاتی خاص وفاداری مشتریان را به برند شما افزایش می‌دهند. مصرف کننده از استفاده آنها لذت می‌برد بنابراین برای ادامه تجارت با شما تلاش می‌کند بدون اینکه نگاهی به رقبای شما داشته باشد. این هدایا راهی عالی برای نشان دادن قدردانی از مشتریان شما و در نتیجه الهام بخشیدن به وفاداری آنهاست. در نتیجه برای تقویت برندینگ خود و ارسال پیام به مخاطبان بخشیدن هدیه سازمانی لازم است.

تقویت تصویر جایگاه برند در ذهن مشتری​

تقویت و شناخت نام و نشان تجاری شما با استفاده از هدایای اداری، هدیه مدیریتی و .. افزایش می‌یابد. تکنیکی کوچک، اما تاثیرگذاری بسیارگسترده و کارآمدی دارد. هرچه تعداد افراد بیشتری آیتم‌های تبلیغاتی شما را ببینند، پس از دیدین لوگوی شما، آن را در میان انبوهی از برندهای دیگر به سادگی تشخیص می‌دهند.

این هدایا نقطه کانونی تماس مشتریان با برند شما هستند در حالی که نیازی به تبلیغات و هزینه‌های بیشتری ندارید.

به کارگیری هدایای تبلیغاتی خلاقانه، هدایای کاربردی و … همراه با سایر استراتژی‌های و کمپین‌های بازاریابی، سبب جذب مشتریان جدیدتری می‌شوند.

جلب مشتریان جدید​

امروزه فرآیند جلب مشتریان جدید، سخت، پیچیده و دشوار است. شما می‌توانید با استفاده از این اقلام در کمیپن‌های بازاریابی،تهیه هدایای نمایشگاهی در نمایشگاه‌های مختلف و سایر رویداد‌های تبلیغاتی، مشتریان بالقوه و مصرف‌کنندگان بیشتری را برای محصولات و خدمات خود جلب کنید. زیرا بسیاری از مخاطبان دوست دارند برندهای ناشناخته را بشناسند، درباره آنها صحبت کنند و همچنین آنها را به دیگران معرفی نمایند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا