نیاز شدید به این راهنمایی (سوال)

ssdsajad

Active Member
یه قسمتی هست تو مایا که نمیدونم با چه اسمی میشناسیدش
...............
با دستکاری کردن این جزئیات یا شطرنجی شدن های یه obj زیاد و کم میشه

من یه آبجکت دارم
بعضیاز قسمت های این آبجکت را با face انتخاب میکنم و میخوام
اون قسمت هایی که انتخاب کردم
جزئیاتش بالابره و بتونم روش کار کنم
یعنی subdivisionsAxis و subdivisionsHeight را زیاد کنم
فقط اون قسمت هایی که انتخاب کردم با face
 
آخرین ویرایش:

amirghibi

Member
اگه دیواید کنی مثل زبراش تعداد کل بلی ها رو 2 برابر میکنه
و میتونی اسموت کنی که از اونجا تعداد دیواید ها رو تنظیم کنی که اگه بد کار کرده باشی تا اینجا کارت رو خراب میکنه (دکمه 3 بیش نمایشش ه )
در اخر یه عکس از اون قسمت بزار تا درک بهتری باشه از سوالت
 

amirghibi

Member
یه راه دیگه هم هست که خودم خیلی استفاده میکنم مثلا 1 فیس داری میخوای بیشتر بشه که روش کار کنی ولی نمیخوای از اسبیلیت بلی گان تول استفاده کنی
خب من میام این موقع ها فیس رو انتخاب میکنم بعد اکسترود میکنم و لی بعدش جابجاش نمیکنم فقط از مرکز اسکیل ش میکنم تا کوجیک شه حالا ما 1 فیس مون شد 5 تا فیس
 

ssdsajad

Active Member
نه اینجوری نمیشه من باید با zbrush کار کنم ..... سخته
تو آرزوی ساخت یه کارکتر فانتزی ام :(
 

smspersia

Member
به نظر من این کار اشتباهه
توپولوژی کارت به هم میریزه

تعداد پلی گان های یه جسم باید با هم کم و زیاد بشه (نظر شخصی)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا