نگاهي به سرويس دهنده هاي وب در ايران

Pacino

Member
* تا چند سال قبل كه اينترنت به صورت امروزي فراگير نشده بود و كاربران اينترنت در ايران در سطح پاييني قرار داشت شركت هاي ارائه دهنده وب به انگشتان دست هم نمي رسيد شركت هايي كه بتا بر يك قانون نانوشته چون اولين بودند بار خودشون رو بستن هم اكنون سرويس هاي ارائه دهنده وب روز به روز در حال افزايش است و صاحبان آن بيشتر جواناني هستن كه تا پيش از اين هيچ گونه سابقه اي در اين زمينه نداشته اند و تازه كار محسوب مي شوند محدوده سني اكثر اين جوانان بين سنين پانزده تا بيست و پنج سالگي قرار دارد و چون اكثرآنها محصل دانشجو يا بيكار هستند از سرمايه كافي براي ساپورت كار خود بهره مند نيستند و بعد از مدتي فعاليت به دليل عدم سودآوري مناسب و ضرر كار خود را رها مي كنند و در اين بين علاوه برخود كاربران معدودي كه از آنها سرويس گرفته اند هم ضرر مي بينند

* به دليل سرمايه كمي كه اين جوانان در اختيار دارند قادر به خريد مستقيم سرويس از خارج از كشورنيستند به همين دليل بيشتر آنها اقدام به خريد نمايندگي از شركت هاي داخلي مي كنند در اين حالت با توجه به هزينه اي كه پرداخت مي كنند درصدي فضا براي فروش به آنها ارائه مي شود كه بعد از تقسيم اين فضا به چند قسمت آن را به فروش مي رسانند شباهت جالبي بين اين نوع شيوه و شركت هاي هرمي وجود دارد...
ادامه در وب سايت
 
آخرین ویرایش:

SME

Banned
سلام
جالب بود. اما در این بین شرکتهایی هم هستند که با توجه به نوع شروع به فعالیتشان از همان روز اول میتوان فهمید که دقت و عملکرد لازم را به جهت ارایه سرویسهای مناسب دارن. و البته با میزان کم و اندکی بودجه شروع به کار نکرده اند. از جمله موارد قابل تامل ارایه سرویسها با قیمت پایین است.که این خود نیز باید در کابر این سوال را "که هیچ ارزانی بی دلیل نیست" پیش بیاورد.
همچنین در مورد مقابل این مورد مذکور نیز میتوان به داشتن قرارداد با بانکهای خصوصی جهت پرداخت آنلاین و یا داشتن سایتهای مهم میتوان اعتماد را در کاربر ایجاد کرد.
داشتن یک درگاه ارتباطی با بانکهای خصوصی به جهت پرداخت آنلاین از مواردی است که قراردادی با پشتوانه حدودی 2.000.000 تومان دارد و این خود نشان از پشتوانه مالی نسبتا بالا و نیز نشان از تضمین ارایه خدمات برای مدتهای طولانی و همیشگی است.
با تشکر-مدیر گروه پاسارگاد.
 
مقاله نسبتا جالبی بود.
به نظر من آدم اگر برای کار خودش ارزش قائل هستش حتما بايد نسبت به کسی که می خواد از اون سرويس بگيره شناخت کافی رو داشته باشه.
سابقه کار اونها رو برسی کنه. کسانی که از شرکت سرويس می گيرن رو بشناسه. از اونها در مورد کيفيت کار سوال کنه.

و همچنين به موارد زير هم توجه کنه:
وضعيت آپتايم سرور ها رو خودش monitor کنه.
سعی کنه اگر رقم قرار داد بالا هستش حتما قرار داد کتبی داشته باشه.
توی قرار داد کتبی تمام موارد قابل مشکل رو برسی کنه و راه حل اونها رو مشخص کنه.


در هر حال شناخت مهمترين مسئله ای هستش که حتما بايد اون رو به طور کامل بدست آورد.
با تشکر
علی اميری
 

جدیدترین ارسال ها

بالا