نکات عکاسی در آتلیه اسپرت

studiopadina

New Member
ثبت لحظات زندگی برای بسیاری از افراد خوشایند و جذاب است و به همین دلیل هم فعالیت در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری این لحظات با استقبال بسیاری مواجه است. اما افراد زیادی هم علاقه مندند که به طور حرفه ای عکس های جذابی از خودشان ثبت کنند که اصطلاحا در دسته عکاسی اسپرت قرار می گیرد. این دسته از عکس ها که در آتلیه اسپرت ثبت می شود معمولا از سوی جوانان با استقبال زیادی مواجه است و حتی به صورت حرفه ای و در دسته عکاسی مدلینگ دنبال می شود.

آتلیه اسپرت.jpg

عکاسی اسپرت
در آتلیه اسپرت معمولا عکاس به دنبال ثبت عکس از سوژه در حالت کاملا طبیعی در زاویه مناسب و با بکارگیری خلاقیت و ایده مناسب است. معمولا ایده و خلاقیت در عکس های اسپرت حرف اول را خواهند زد. برای این که بتوانید عکسهای اسپرت خوبی ثبت کنید نیاز است تا آتلیه اسپرت مناسبی پیدا کنید.

نکات عکاسی در آتلیه اسپرت

برای ثبت عکس های جذاب در آتلیه اسپرت توصیه ما این است که به نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد توجه داشته باشید.
  • موضوع مورد نظرتان برای عکس اسپرت را انتخاب کنید. چه ایده ای در نظر دارید و قصد دارید در عکستان به چه موضوعی تاکید کنید. انتخاب موضوع می تواند تا حد زیادی کار شما را برای یافتن حالت مناسب عکاسی آسان تر کند.
  • حالت و ژست متناسب با موضوع مورد نظرتان انتخاب کنید که به خوبی نمایانگر ایده و موضوع مورد نظر شما باشد.
  • هنگام عکاسی به پوشش و لباس هایتان دقت کنید. برای این که بتوانید ایده و ژستتان را تکمیل کنید و عکس اسپرت خوبی ثبت کنید باید در نوع پوشش و انتخاب لباس هایتان هم دقت کافی را به خرج دهید.
  • فضای مناسب برای عکاسی انتخاب کنید. آتلیه اسپرت انتخاب شده توسط شما باید دکوراسیون و فضای مناسب برای عکاسی اسپرت را داشته باشد. البته که یک آتلیه اسپرت خوب می تواند لوکیشن عکاسی را با توجه به موضوع و ایده مختلف تغییر بدهد و حتی در فضای باز از شما عکاسی کند.
آتلیه عکاسی اسپرت.jpg


عکاسی اسپرت یکی از شاخه های جذاب عکسای است که می توانید اطلاعات بیشتر و ایده های جذاب تر آن را در سایت آتلیه عکاسی پادینا دنبال کنید.
 

پیوست ها

  • آتلیه عکاسی اسپرت.jpg
    آتلیه عکاسی اسپرت.jpg
    96.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • آتلیه عکاسی اسپرت.jpg
    آتلیه عکاسی اسپرت.jpg
    96.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0

golex

Member
عکس های فوق العاده ایه ممنون از نکات خوبی که ارائه کردین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا