بی بی کد نورپردازی راه آهن یزد با 15 میلیون پلیگان

K1-CGMaster

Well-Known Member
سلام خدمت همه دوستان گل ، خیلی خیلی وقته اینجا سر نزدم ، که خودمم نمیدونم چرا :green:

خوشحالم که یه اندک وقتی شد و یه حوصله ای شد که یکی از پروژه های جاری رو در حد معرفی اینجا بذارم

کارفرما راه آهن یزد هست که به شرکت همکار بنده پیشنهاد نورپردازی داده ، وظیفه بنده هم شبیه سازی هست

مورد شبیه سازی کل فضای داخلی ساختمون با جزییات خیلی بالا هست و رندر و انیمیشن فضای خارجی که یکی دو رندر از همش رو با وایرفریم پیوست کردم ،

قربونت همتون

نظرات شما کارساز.... :rose:
 

پیوست ها

  • w2.jpg
    w2.jpg
    414.7 کیلوبایت · بازدیدها: 76
  • w1.jpg
    w1.jpg
    437.8 کیلوبایت · بازدیدها: 47
  • 1 (2).jpg
    1 (2).jpg
    742 کیلوبایت · بازدیدها: 59
  • Final2.jpg
    Final2.jpg
    856.1 کیلوبایت · بازدیدها: 65
  • Final1.jpg
    Final1.jpg
    1 مگایابت · بازدیدها: 66
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام خوبی کیوان جان. خب خیلی راه ها برای بهینه سازی هست. یکیش وی ری پروکسی که خیر موثر هست.بحث دیگه روی اشیاء تکراری رو حتما حالت instance کپی بکن
نکته دیگه میتونی برای کاهش سرعت رندر لامپ ها رو محدود کنی.یعنی اگه قرار هست یه لامپ فقط به یه ستون نور بده حالت include تنیظم بکن فقط اون ستون رو بگیره.
اگه از گل و گیاه های غیر وی ری استفاده میکنین حتما حتما متریال هاش از نوع وی ری باشه.حتی یه دونه متریال استاندارد هم ممکنه باعث بیرون پریدن بشه.
می تونی برای تبدیل روی صحفه کلیک راست بکنی و vray scens converto استفاده بکنی.
گذاشتن واترمارک به این بزرگی خلاف قوانین هست. لطفا بردار واتر مارک رو.

 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
بهینه سازی به کنار ، به نظرم نور ها ناگاهنه قرار گرفتند یا مقدارشون درست نیست یا هم شیدر ها مشکل دارند ، رندر اصلا جالب نشده از دید من .

موقع رندر چند تا Light Cluster میزنه براتون؟
 
آخرین ویرایش:

rezazarasvand

کاربر فعال
سلام دوست عزیزم. خسته نباشید. کار خوبی شده در کل . من دوست ندارم روی هیچ کاری نظر بدم مگر اینکه ازم خواسته بشه ( این رو گفتم که دوستان نارحت نشن که چرا رو کاراشون هیچ نظری نمیدم!!) ولی فقط می خوام به دوستان گلم بگم قبل از اینکه یک خواننده خوب باشید باید یک شنونده خوب باشید و قبل از اینکه یک طراح و خالق خوب باشید باید یک بیننده خوب باشید. چشمان یک بیبنده خوب کارش رو به سمت صحیح می کشونن حتی اگر سواد کار رو نداشته باشه! البته من برای کار شما نگفتم کلی عرض کردم. یکم روی قواعد فوکوس بیشتر دقت کنید. موفق باشید.
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
نور کار رو زیاد نپسندیدم
ولی جزئیاتش بد کار نشده
خسته نباشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا