نود 23 بهترین یا یهترین

kian-panel

New Member
اگر بخواهیم یک آنتی ویروس خوب روی رایانه شخصی داشته باشیم چاره ای نیست جز خرید آنتی ویروس ایست نوود 32.

اما چرا نود 32 بهترین نرم افزار ضد هرزنامه و ویروس های کامپیوتری است؟ اگر بخواهیم به گذشته نگاه کنیم از وقتی فضای اینترنت به صورت گسترده در دسترس عموم مردم قرار گذاشته شده است. سرعت رشد این بدافزارها در فضای مجازی و سیستم های شخصی به شدت افزایش یافته است.

لایسنس آنتی ویروس نود 32 را می توان آپدیت ترین و بهترین نرم افزار برای جلوگیری از آسیب های احتمالی از این بدافزار ها دانست. به روزرسانی های مداوم و دقیق این نرم افزار باعث شده است که ما راه دیگری جز انتخاب ایست نود 32 نداشته باشیم. به همین دلیل است که نام این مقاله نود 32 بهترین یا بهترین گذاشته است.

دقیقا همینطور است وقتی نرم افزار ضد ویروسی قویتر از nod32 در سالهای اخیر را مشاهده نکرده ایم و همواره در محافظت از سیستم خود در مقابل ویروس های کامپیوتری مشکل داشته ایم دست به دامن نرم افزارهای ایست شده ایم.

ایست شرکتی از کشور اسلواکی است که به شدت با برنامه و به روز به فعالیت خود در زمینه شناسایی ویروس های کامپیوتری می پردازد پس باز هم برای آخرین بار همین جمله کافیست ایست نوود 32 بهترین انتخاب است.

جهت خرید این محصول می توانید به سایت دیجی مالویر مراجعه فرمایید و از انواع ورژن های این نرم افزار نسخه اورجینال تهیه نمایید. داشتن نسخه اورجینال این نرم افزار باعث می شود تا شما جدید ترین آپدیت های این نرم افزار را به صورت اتوماتیک دریافت کنید.

خرید لایسنس نود 23 از سایت دیجی مالویر مرجع فروش آنتی ویروس در ایران

photo_5830244665406900283_x.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا