بی بی کد نما

max,vray
منتظرنقد های سازنده تون هستم
با تشکر از راهنمائی همه دوستان رندر جدید اضافه شد .ممنون میشم بیشتر راهنمائی کنید
 

پیوست ها

  • 1-edit.jpg
    1-edit.jpg
    1.6 مگایابت · بازدیدها: 96
  • edit2.jpg
    edit2.jpg
    1.5 مگایابت · بازدیدها: 74
  • 8.jpg
    8.jpg
    1.1 مگایابت · بازدیدها: 25
آخرین ویرایش:

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
کار نسبتاً خوبی شده، اما 2 ایراد بزرگ داره: اول اینکه توی رفلکت پنجره ها متوجه شدم به بخش پشتی ساختمان که توی رندر نبوده متریال ندادی و مکعب های سبز و صورتی توی شیشه بازتاب شده، همیشه کارهاتو کامل انجام بده.
دوم اینکه برای برآمدگی سنگ ها از دیسپلیس استفاده کرده که باعث شده پالیگان ها از سرجاشون بلند بشن و بینشون فضای خالی بیفته (دقت میخواد). کیفیت رندرهم موقعی که زوم میشه خیلی کم میشه.
 

madmaster_3d

Well-Known Member
سلام باران جان. خوبی؟ اگر مردم و شما دقتشون همین قدر تو زندگی بود و باشه وضعیت زمین تا آسمون میشد :snap:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام برای رندر نما سعی کنین از HDRI استفاده بکنین. البته الان کار شما اتمسفر خوب شده.
جهت گیری Uv ها باید دقت بکنین
اگه قصد دیسپلیس دارین برای احجام چند وجهی از vraydisplacment توی مودیفای لیست عمل بکنین.روی گزینه 3d بزارین و آخراین تنظیمات تیک Keep contity رو بزنین که گوشه ها باز نشه.
در مورد متریال ها سفید کار خیلی به دل میششنه.موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا