سلام .ممنون.keep it up
awesome++++
آره از VRAY SSS2 هست. به OVERIDE متریال یه تکسچر سنگ از آرچ مدل 79 دادم. فقط عدد اسکاترش رو 15 سانتی متر گذاشتم. رفلکت واقعی رو روشن کردم توش.برای متریال سنگ از چی استفاده کردی با سنگهای قبلیت فرق داری v-ray ss2?
نورپردازی هم خیلی خوب شده
سلام.یه ترسی هست که همه سه بعدی کارا دارن که فکر میکنن vray sss تایم کیلر هست.اما اینطور نیست.به مراتب از سیستم glossines پر سرعت تر و پر آبشن تر هست. چون میتونید هم به صلب تبدیلش کنین هم جسم سنگ مانند مثل چیزی که الان رندر گرفتم.زمان رندرش به خاطر تنظیمات خیلی بالا هر کدوم 2 تا 3 ساعت بوده.لطفا زمان رندر رو هم بنویسید ببینم می ارزه از SSS2 استفاده کنیم ...
راستی Sweep Profile رو یه جا برام آپلود می کنید؟ خیلی دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم... خیلی ممنون میشم.
کار خوبی شده نورپردازی خوبی داره . لذت بردم
فقط یه چیزی من hdri که میخوام استفاده کنم همون ها که خودت دادی
استاد ، این رفلکت کف خیابون می خواستم بدونم عمدی بوده یا نه؟
به نظر شما اون دو تا کاراکتر خانوم کنتراستشون با تصویر زمینه ، زیادی فرق نداره؟
ضریب ساب سرفیس اسکترینگ توی متریال این سنگ های نما ، دقیق هست یا تقریبی؟
عزیز حالا چون عارف نبود من میگم بهت
اون رفلکت خیابون نشون میده بارندگی بوده
آسفالت خیس همینجوریه دیگه
سلام.ممنون.خب هرکسی یه سبکی داره.این هم نوعی سبک هست.توی کارهای جهانی زیاد دیدم.سعیمو کردم.حالا اگه موفق نبودم ایراد از منهآقا جسارت نباشه ، سوالهای بنده حقیر هیچی از ارزش های کارهی جناب عارف کم نمی کنه، اما خداشاهده من دقت کردم توی هیچ نوع آسفالتی همچین رفلکتی ایجاد نمیشه ، باور کن نمیشه
منظور شما پروفایل های آماده sss2 هست؟ آره روی Marble گذاشتم.البته عددهاشو خیلی دست زدماستاد ، مگه جداول sss ای که موجود هست ، بر اساس محاسبات بدست نیومده؟ چرا از اونها استفاده نمی کنید؟