بی بی کد نمای ساختمان

aroen

Well-Known Member
سلام دوست عزیز طراحی تون خوبه ولی یه کوچولو تنوع متریال زیاد شده برا اینکه رفلکت های روی شیشه بهتر و نور پردازی واقعی تری داشته باشی بهتره از hdri استفاده کنی،نور پردازی پارکینگ ناقصه یعنی v-ray light MTR دادی ولی از v-ray plane استفاده نکردی تا روشنایی چراغها رو صحنه بیافته،در پارکینگ هم کرکره ای یه و رفته بالا :wink:
انگار درخت ها هم از اندازه واقعیش بزرگتر شده موفق باشی
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام ناصر جون
کارت خوب شده
جاهایی که نور کم هست رو میتونی با نور کمکی جبران کنی و سایه هات هم خیلی کمرنگ شده
خسته نباشی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام
ببین شیدرها خیلی خام هستن.یعنی هیچ تلاشی برای فاز رفکلت و گلاسینس انجام نشده.این مثال توجه بکن
:-?
فرقش کاملا مشهوده.اگه به گلاسینس تکسچر بدی اینجوری نتیجه خیره کننده میشه
:cool:
طراحی کار بد نشده.اما چون اشل اندازه خوب نشده کارو از زیبایی درآورده.اشل آجرها اصلا مناسب نیست.تایل بندی هم بد شده.
فضا جسارت نداره.انگار از نور اوربرایت ترسیدی کالر مپینگ رو زیادی کدر کردی.یه مقدار روشن تر بشه بهتره
پست پرو فکر کنم وجود نداره.
:-
 

پیوست ها

  • shader.jpg
    shader.jpg
    413.2 کیلوبایت · بازدیدها: 19
  • texture.jpg
    texture.jpg
    293.9 کیلوبایت · بازدیدها: 18

KHURSHID

کاربر فعال
سلام خدمت دوستای گلم عارف مهران آرون و الیا
ببخشید من این چنروز سخت درگیر پایان نامم بودم نتونستم به نظرات درستتون پاسخ بدم
و یه تشکر ویژه هم از عارف جان به خاطر نقدای حرفه ای که می نویسه ممنون عارف جان ایششلا جبران کنم این نظرات بهم انگیزه می ده که بیشتر کار کنم
بازم ممنون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا