بی بی کد نمای داخلی و بیرونی

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام این کار هارو که میزارم همه شون تجاری ( بازاری ) هستن ، به خاطرهمین از مدل های آماده هم تو کار استفاده شده .
یعنی محدود به خواسته سفارش دهنده و همچنین هزینه و محدودیت زمان بوده . :)
اما خوشحال میشم که نظرها و انتقادهاتون رو بگین که بتونم در پروژ ه های بعد ازشون استفاده کنم .


, , , , ,

, , , ,

ببخشید اگه وسط کارها لوگو خورده چون یه جایی باید کارهارو جهت رزومه میفرستادم .
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
حیلی خوب و عالی:rose:

در مورد طراحی ها نظری نمیدم... ولی رندر های خوبی گرفتی
خیلی خوبه که رزومه پرکاری داری
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
تغییر محل آپلود عکس ها

سلام عارف جان
ممنون اطلاع دادی ، محل آپلود عکس ها رو عوض کردم ، خوشحال میشم نقد کنین کار رو .


حیلی خوب و عالی

در مورد طراحی ها نظری نمیدم... ولی رندر های خوبی گرفتی
خیلی خوبه که رزومه پرکاری داری

ممنونم از نظرتون . :rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.به خاطر پژمان جونم همه رو تک تک نقد میکنم.اما آخرش این :snap: نشم؟!:lol:

کار اول داخلی سمت چپ
نقاط قوت:
1- نور پردازی بشدت زنده و واقعی.کاملا آدم توش احساس طراوت میکنه.
2-چیدمان قوی و البته کلاسیک تمام عیار

نقد:
1- خیلی Saturation کار زیاده.آدم 1 جاهایی باید کار رو جذاب کنه اما جاهایی اگه از حد بگزره آزار دهنده میشه و مشتری میترسه.آخه در حالت عادی آدم توی چنین اتاق زردی قرار بگیره خوب بعدش به تیمارستان کشیده میشه!
2- رندرهای 2 و 3 از این پروژه نتونست منو ارضا کنه.
3- تو همه رندرها تنظیمات Gi‌آزارم میده. من خودم 1 فورمولی طی تجربه بدست آوردم.
11e1aba6fa4a49c9813a.png

4- حتما از دوربین وی ری استفاده کن و 100 البته گزینه وایت بالانس.
5-حتما از وی ری sp5 استفاده کن تا بهره برداری از رمت بهتر بشه و اینکه بتونی توی کارت Ambient Occasion بسازی.

کار آپزخونه
قوت
1- آشپزخونه تمام عیار و البته گرون!
2- سرامیک کف خیلی خوب شده.
3- رنگ بندی کار خیلی خیلی خوب شده. اما به شخصه نظرم اینه که تعداد رنگ اصلی تو 1 پروِژه باید 3 تا باشه و حد اکثر از هر کدوم 2 تا تنالیته مختلف .اما یه خورده زیاد شده اینجا

نقد:
1- تنظیمات بالا
2- همون مطلبی که در باره رنگ گفتم
3- یه خورده سایه خورشید رو زرد کن و اینکه سایه رو برای پرده کرکره ای تیز کن که از لاش عبور کنه و روی زمین نقش ببنده.
4- البته کار بازاریه اما DOF خیلی جاش خالیه.توی فتوشاپ 1 پلاگین هست که DOF‌میکنه.که دیگه مجبور نشی توی مکس DOF کنی.

برای بقیش بعدا نقد میکنم.یاعلی/
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام عارف جان ... یه جایی گفته بودی vray camera استفاده نکنید... اینجا نوشتی بکنین.
سلام.این پست رو دادم و مطمئن بودم خودت میای میپرسی؟!!جون داداش شوخی نمی کنم!:lol:

چون دوست گلم Vpic هنوز با پارامترهای دوربین وی ری آشنا نبود و خودش بهم گفته بود که فعلا هنوز وقت نکرده دنبالش بره. و چون پارامترهایی که براش گذاشته بودم بر اساس دوربین معمولی مکس بود.
دومین دلیل اینکه یه تیک توی دوربین وی ری هست vignetting که دور عکس یه مقداری سیاه میکنه.اگه مقدارش بالا باشه دور عکس زیاد سیاه میشه و تقریبا اکسپوز کار به هم میخوره. و vpic تو اون کار این تیک رو زده بود واسه همین اگه رندرهاشو ببینی دورش سیاهه...
البته vpic (وحید) امروز بعداز ظهر 1 لپ تاپ خرید که خیلی قویه.ان شااله میخواد کارهای خیلی خوبی باهاش بزنه.
 
با توجه به اینکه کارها را برای کافرما زدی، به نظرم خیلی خوبه.
کلا معمارها و اینا کار رنگی و شارپ دوست دارن. ساده نیست که هم کار شارپ و saturate باشه و هم نور صحنه خوب در بیاد. فقط اون دو تا نمای داخلی اولی (سمت چب) به نظرم تخت شده بودن وکلا پخش نور توشون خوب نبود. یکی دو تا تا از رندرها هم مثل اینکه یه مقدار توی پست پروداکشن بلار و کم رنگ شدن که فکر کنم با سلیقه بازار زیاد جور در نیاد.
در مجموع احتمالا کارفرماها راضی هستن :)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا