نقد و بررسی فیلم محاکمه در خیابان ..

saeed450

Active Member
سلام . راستش من خیلی وقته فیلم و سریال ایرانی نگاه نمی کنم ولی این فیلم رو اتفاقی در اتوبوس دیدم !

راستش اولش دوستم خیلی تعریف از این فیلم کرد و گفت که مسعود کیمیایی فیلم الکی نمیسازه ولی وقتی فیلم تموم شد نظرش 180 درجه عوض شده بود !

از دوستان اگر کسی این فیلم رو دیده واسه من توضیح بده که آخر این فیلم چی شد ؟؟!!

و واقعا اینقدر مردم ما بی ارزش شدن که فقط برای پول و فروش فیلم بیان از یه سری بازگیر چهره استفاده کنن ولی در عمل نه فیلمنامه ی خوبی و نه فیلم خوبی رو شاهد باشن جوری که در آخر جز تاسف چیز دیگه ای رو از اینو اون نشنوی !

و یک سوال دیگر ایا مشکلات مردم ما فقط عشق و ازدواج هست و مردم ما لیاقت دیدن فیلم با موضوع دیگه ای رو ندارن که فقط این چیز ها اونم با شکلی فجیع نمایش داده میشه ؟؟؟!!

و هزاران سوال دیگر که ترجیح میدم بازم فیلم ایرانی نگاه نکنم حتی اگه تو اتوبوس مجبور به دیدنش بشم !

نمی دونم شاید درک من یه خورده پایین بود و این فیلم رو درک نکردم با تمام وجود ولی گذشته از فیم نامه هیچ چیز این فیلم با هم جور در نمی یومد از طرز لباس پوشیدن تا نوع حرف زدن توی جامعه امروزی !

خوشحال میشم نظر بقیه کسانی که این فیلم رو دیدن رو هم بشنوم.درسته نظر من و شما مهم نیست برای فیلم سازان و صدا و سیما ولی حداقل برای همدیگه مهم هستیم . اونا فیلمشون رو میسازن و جایزشون رو هم میگیرن

بدرود:cry:
 

winsent

Banned
سلام.
به نظر من شما داری تند میری سعید جان!
من خودم قبلا یا فیلم های آقای کیمیایی حال نمیکردم اما بعد از دیدن فیلم "رییس" ایشون با سبک خاص فیلم سازیشون خیلی حال کردم و خوشم امد.
سبک آقای کیمیایی برای فیلم ساختن، سبک خاصی هستش.
آخر فیلم های ایشون اصولا اینجوری هستش و هر کس بنا به دید خودش میتونه آخر فیلم رو برای خودش تجسم کنه!
 

saeed450

Active Member
بله شاید این یه سبک باشه که خود بیننده داستان رو حدس بزنه ولی نحوه بیانش خیلی مهمه . خیلی وقته باعث میشه بیننده حس کنه بهش توهین شده این همه وقت نشسته فیلم نگاه کرده

بیشتر منظور من سوتی هایی بود که تو این فیلم داده شده بود . نحوه ی حرف زدن لباس پوشیدن و ... مال جامعه 40 سال پیش ایران بود و همینطور موضوع ادواج و خیانت و عشق که فقط این موضوع فیلم های ایرانی شده !! مایه تاسف هست که جومونگ پر طرفدار ترین سریال ایرانی بشه

میزان بازدید از سینماها خود بازگوی همه چی هست . مردم ما با فیلم وسینما قهر کردن . شایدم با همه چی ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا