نقد و بررسی سريال بي نظير قهرمانان – Heroes

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
سلام
من کلا اهل سریال خارجی دیدن نبودم، ولی نمی دونم چی شد این سریال را وقتی دیدم عین خره افتادم به جونش تا ببینم چی میشه

2rxd43k.jpg

اینم خلاصه ای از سریال
این سريال که در حال پخش از شبکه آمريکائي NBC مي باشد و تمامي بينندگان خودش رو در تمامي جهان روزهاي دوشنبه ساعت 9 جلوي اين جعبه جادويي مي کشونه، (البته ما میریم دیسک های کپی ش را می گیریم :green:) تا قسمت جديدي از اين سريال زيبا رو مشاهده کنند. بي شک دوستاني هستند که اين سريال رو مشاهده کردند يا در حال تماشاي اون هستند اين حرف من را تصديق مي کنند که بهترين سريال حال حاضر تلوزيون هاي جهان اين سريال مي باشد، به طوري که در سايت IMDB به پرطرفدارترين و زيباترين سريال مبدل شده!!! کار پخش اين سريال در 25 سپتامبر 2006 شروع شد و سري اول اين سريال نزديک به 14.3 ميليون تماشاچي فقط در آمريکا داشته و اين آمار براي NBC در در 5 سال اخير بي سابقه بوده !!! سريال از اونجايي شروع مي شه که کساني که فکر مي کردند مثل مردم عادي هستند، به نيروهاي دورن خودشون پي مي برند و متوجه مشند که يکجورايي خارق العاده هستند و ماجراهايي که بعدش براي نجات جهان انجام مي دهند، که بايد ببينيد و لذت ببريد. اين سريال از چندين بازيگر کليدي براي کار خودش بهره برده که هر کدوم از اونا نيروي خاصي دارند و کارهاي خاصي مي تونند انجام بدند، براي مثال يکي از بارزترين ستاره هاي اين فيلم Claire مي باشد که نقش آن را Hayden Panettiere بازي کرده و اين قابليت را دارد که بعد از ايجاد هر نوع صدمه خود به خود و سري خوب شود و شفا يابد.شخصيت Matt يک افسر پليس است و مي تواند افکار مردم را بخواند، يعني زماني که مردم در ذهن خودشان فکر مي کنند، قادر است آن افکار را بخواند در واقعMind Reader است.
مي تونه آينده رو نقاشي کنه. Hiro شخصيت ژاپني داستان مي باشد که مي تواند زمان را نگه داشته و حتي در زمان و مکان رفت و آمد کند. Niki شخصيت زني است که درون او فردي با نيروي بسيار زيادي وجود دارد و مي تواند او را در مواقع سختي نجات دهد Micah پسر NiKi است و قابليت زيادي در همين کوچکي دارد و مي تواند ابزارهاي الکترونيکي را به فرمان خود در بياورد(اي کاش منم مثل ميکي اين قابليت رو داشتم). پدر اين خانواده عجيبD.L نيز خيلي عجيب و خارق العاده است و مي تواند از اجسام رد شود !!! Nathan Petrelli که Hiro به اون مي گه Flying Manنيز مي توانند پرواز کند البته خيلي سريعتر!!! ايشون يک فرد سياسي هم هست که مي خواد بعدا سکان ايالات متحده امريکا رو در دست بگيره!!! Peter برادر اوکه در ابتدا هيچ قدرتي نداره اما اين احساس رو داره که مي تونه يک Heroe باشه و تقريبا تا پايان اين قسمت … بهتر خودتون ببيند و شکه بشيد. شخصيت منفي داستان Sylar کسي است که مي خواد باکشتن قهرمانان ديگر به نيروي آنها دست پيدا کنه که در بعضي مواقع اين نيروها براش ايجاد مشکل هم مي کنه. او تمامي سعي خود را براي کشتن ديگر قهرمانان مي کند. و يک دکتر هندي که درسته Heroe نيست اما همه قهرمانان براي حل مشکلشون پيش اون ميان!!!

سريال بسيار جالبه، چون واقعاً نمي تونيد آخرشو حدس بزنيد، همه چي تغيير مي کنه، کسي که فکر مي کنيد خوبه، بد در مياد و بلعکس، که از خصوصيات اين سريال منحصر به فرده. سريال با فلاش بکهايي به گذشته و حتي آينده بسيار زيبا شده و به خاطر اينکه نمي تونيد حدس بزنيد بعدش چي مي شه واقعا جداب و ديدني است. اين سريال عامل بسيار خوبي براي رهايي از دغدغه هاي روزمره اين دنيا هم به حساب مياد و با ديدن اين سريال مي تونيد واقعا فکرتون رو از محيط خارج کنيد و محو بازي ، نوشته ، کارگرداني و تصويربرداري زيباي اين سريال بشيد.
سرتونو درد آوردم، ولي در يک جمله، هر کي اين سريال رو نديده و نبينه ، نصف عمرش بر فنا است! (نصف بيشترش!!!!)

دوستانی که نسخه HD اینو دارن یه پ.خ به من بزنن
دوستانی هم اینو دیدن یا دارن می بینن هم خوشحال میشم نظرشون رو اینجا بدن
 
آخرین ویرایش:

msoltanifard

New Member
متاسفانه فیلم با این همه جلوه های ویژه که بکار برده از فقر شدید فیلمنامه رنج میبره و بشدت شخصیتهای فیلم افزایش داده که باعث سردرگمی بیننده وحتی خود فیلم شده در بسیاری از موارد پیش میاد که فرد در برابر مشکلی قرار میگیره که اون مشکل را براحتی میتواند با قدرتش از پیش رو بردارد ولی مثل یک ادم معمولی رفتار میکند ظاهر در همان لحظه کارگردان تصمیم گرفته قدرت فرد را بدون دلیل بگیرد در مجموع در مقایسه با سریال lost که در همین ژانر ساخته شده بسیار ضعیف است
 

جدیدترین ارسال ها

بالا