نصب انی دسک روی ویندوز

access-to-pc-by-anydesk.png

یک از انواع پر کاربرد اپلیکیشن ها، نرم افزارهای دسترسی از راه دور یا همان Remote Access هستند. این نرم افزارها به کاربر این امکان را می دهند تا بتوانند به سادگی سیستم های کامپیوتری دیگر را بدون نیاز به حضور فیزیکی کنترل کنند. مثلا می توان یک کامپیوتر را از یک شهر یا حتی کشور دیگر نیز کنترل کرد. فقط نکته ای که وجود دارد این است که در هنگام استفاده از این ابزارها باید سعی کنید حتما نکات امنیتی را رعایت کنید. یکی از محبوب ترین و امن ترین نرم افزار های دسترسی از راه دور نرم افزار انی دسک است. این نرم افزار به خاطر استفاده از جدیدترین الگوریتم های رمزنگاری بسیار امن است و از این رو جزو محبوب ترین نرم افزارها محسوب می شود.


دانلود Anydesk

نرم افزار انی دسک چیست؟ باید بگوییم که Anydesk یک نرم افزار رایگان و البته بسیار کاربردی است و به واسطه آن قادر به مدیریت کامپیوتر و یا موبایل خود از راه دور خواهید بود. انی دسک یک نرم افزار بسیار ایمن است و امروزه خیلی از شرکت ها و سازمان ها در سطح جهان نیز از آن استفاده می کنند. به دلیل محبوبیت انی دسک نسخه های متعددی جهت نصب anydesk برای ویندوز، نصب انی دسک روی موبایل اندرویدی، نصب انی دسک روی آیفون و…. تهیه شده است.

بلوک سمت راست مربوط به دستگاهی است که شما قصد اتصال به آن را دارید.


remote-control-by-anydesk-tutorial-768x395.jpg


وقتی که قرار است به یک دستگاه متصل شوید خود نرم افزار کدی را برای هر دو دستگاه ایجاد می کند. شما باید کددستگاه میهمان را وارد کرده و دکمه Connect را بزنید.

remote-access-to-phone-guide-768x544.jpg


در همین راستا صفحه ای همانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که با کلیک روی دکمه Accept اجازه صادر شده و فرد می توانید مدیریت سیستم شما را به صورت موقت در دست بگیرد. اگر هم قرار است شما به عنوان مهمان وارد سیستم فرد دیگری شوید، باید منتظر بمانید تا آن فرد درخواست اتصال ارسال شده توسط شما را تایید نماید.


remote-control-by-anydesk-guide.jpg


در نظر داشته باشید که هر زمان که کامپیوتر میزبان تمایل داشته باشد، می تواند دسترسی شما را به راحتی و تنها با کلیک روی دکمه Disconnect قطع نماید. از این رو امنیت این نرم افزار بسیار قابل قبول است.

how-to-remote-control-by-anydesk.jpg


در صورت قطع ارتباط پیغامی همانند تصویر زیر در سیستم مهمان نمایش داده می شود که بیانگر این موضوع است که دیگر امکان دسترسی به کامپیوتر از راه دور را ندارد و برای اتصال دوباره لازم است روی دکمه Retry کلیک نمایید تا در صورت پذیرش دوباره درخواست، اتصال شما برقرار شود.


disconnect-remote-control-by-anydesk.jpg


اگر قصد استفاده از این نرم افزار را دارید حتما باید از کاربر سیستم دیگر اطمینان داشته باشد. یعنی نباید به سادگی اجازه دهید که هر کس بتواند به سیستم شما دسترسی داشته باشد. فقط زمانی اجازه دسترسی بدهید که مطمئنید طرف مقابلتان کیست و قصد چه کاری دارد.


در یک مقاله روش های مختلف استفاده از این نرم افزار را تشریح کرده ایم. برای آشنایی با این روش ها کافی است که با استفاده از لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:

نصب انی دسک روی موبایل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا