بی بی کد نشیمن

abbasi_0912

Active Member
سلام به همه بچه ها
خوشحال میشم نظر بدهید
این کار رو برای کلاس کاربرد نرم افزار توی دانشگاه اماده کردم، مثل همه کارهام دلم نمیاد کار الکی و بیهوده انجام بده تا حد توان سعی میکنم خوب بشه
صحبت زیادی در موردش نمیکنم فقط اینکه
فقط با 3dsmax , Vray


آپدیت رندر ها: (رندر نهایی)





 

پیوست ها

  • Living room 001_END.jpg
    Living room 001_END.jpg
    220.2 کیلوبایت · بازدیدها: 74
  • Living room 003_END.jpg
    Living room 003_END.jpg
    176.8 کیلوبایت · بازدیدها: 57
آخرین ویرایش:

poriaabaci

Member
سلام داداش هم فامیلی ام هستیم .شما فامیل ما نبودی؟؟؟؟؟؟؟
کارت روشناییش یه دست و اشیا ا براقت جلای لازم رو ندارن
بازتاب نور روی سقف هم به نظر تابع منبع نوری نیست زیادی روشنه
کارو تو فوتوشاپ نبردین؟؟؟؟کنتراست کارتون کم
غیر از فرش سایرمتریال ها بامپ نداره سایر چیزا خوبن خسته نباشی به جاش موفق باشی:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبی؟
کار خوبی شده
1- با رنگ بندی و طراحی خیلی حال کردم.اصلی ترین اصول طراحی داخلی یعنی استفاده از حداقل رنگ رو خوب رعایت کردی
2-کتاخونت خیلی خوب شده
3-به نکات ریز توجه شده مثل رفلکت هالوِژن

نقد:
1- رنگ کف یه جوری مرده هست.به نظرم شکلاتی بهتر جواب میده.البته بحث رنگ سلیقه ای هست
2-تصویر بیرون چندتا مشکل داره: تاریکه چون باید از vraylight mateial استفاده کنی.اما تو از متریال vray معمولی استفاده کردی.. دوم اینکه پرسپکتیو با کار نمیخونه
ببین برای پیدا کردن نقطه گریز خودت که استادی خطهای گریز رو ببین کجا همدیگه رو قطع میکنن.هر جا که خط گریز تشکیل شد باید خط افق آب دریا اونجا باشه.در غیر این صورت کار دچار تناقص میشه. در باره گذاشتن آدم هم همین قانون هست حالا اینطور که باید کله آدم دقیقا روی خط افق باشه.از پائین باید بزرگ کوچیک بشه.این جوری موقعیت آدم پیدا میشه
4- علت اینکه روی بعضی جاهای سفیدت خط سیاه درست شده به خاطر فیلتر Catmol Rom هست.
5-کارت بعضی جاها اوربرایت شده
6- کارت Ambien occlsion کم داره

 

(Hamid)

Well-Known Member
کاره قشنگی شده :rose:

به نظرم تکسچر قفسه کتابت اشکال داره
اکه کناف کار شده و رنگ خورده روش که بافتش اینجوری نیست و اگه چوب کار شده بافتش و جزئیاتش اشکال داره
اوج مجسمه سر انسانم که رو قفسه گذاشتی خیلی بزرگه فکر کنم.احتمالا نصف سرش رفته تو دیوار . کلا بهتره 50% کوچیکتر شه
 

abbasi_0912

Active Member
ممنون از همه دوستان
ببخشید که دیر پست میدم یکم خسته بودم چند روزی بود درست و حسابی نخوابیده بودم فقط نظرات رو خونم و تشکر کردم
سعی کردم توی یک فرصت مناسب تر که حالم سر جاش هست پست بدم


سلام داداش هم فامیلی ام هستیم .شما فامیل ما نبودی؟؟؟؟؟؟؟
کارت روشناییش یه دست و اشیا ا براقت جلای لازم رو ندارن
بازتاب نور روی سقف هم به نظر تابع منبع نوری نیست زیادی روشنه
کارو تو فوتوشاپ نبردین؟؟؟؟کنتراست کارتون کم
غیر از فرش سایرمتریال ها بامپ نداره سایر چیزا خوبن خسته نباشی به جاش موفق باشی:rose:

والا از عکسی که گذاشتی معلومه من شما رو نمیشناسم شاید هم فامیل باشیم ولی حداقل اینه که میتونیم دوست باشیم

سعی کردم توی کار فقط از نور خورشید استفاده کنم و نورهای دیگه توی کار نذارم چون معمولا کمتر میبینیم توی روز لامپ روشن باشه چون منطقی نیست مگر اینکه نور محیط کم باشه
به غیر از فرش دیوارها هم بامپ داره

کار رو توی فتوشاپ نبردم فقط سعی کردم توی مکس درستش کنم
البته دارم از یکی دوستان یه چیزای درمورد فتوشاپ یاد میگیرم، فتوشاپ بلدم اما نه مثل این دوستم که کارش طراحی پوستر، چاپ و ... هست

همش بهش میگم بیا مجید آنلاین عضو شو هنوز که نشده ببینم میتونم یک عضو جدید به سایت اضافه کنم

نور خیلی یدست شده تو کار و اون عکس بک گراند اصلا نیاز نبوداااا

خوب نور روز باید یک دست باشه دیگه! نه!!! یعنی میگی اشتباه میکنم میشه دقیقا مشخص کنی چرا یا یک عکس به عنوان نمونه برام بزاری

اما کلا شخصا سعی کردم طوری بکگراند رو انتخاب کنم که پشت پنجره بشه رودخانه یا دریا رو دید چون میخواهم بیرون کار رو هم ادامه بدهم و این خونه رو طوری مدل کنم که روی یک تپه قرار گرفته و پایین تپه رودخانه یا دریا هست

البته عکس بک گراند آنچنان کیفیت خوبی نداره باید یک بکگراند مناسب تر پیدا کنم

سلام.خوبی؟
کار خوبی شده
1- با رنگ بندی و طراحی خیلی حال کردم.اصلی ترین اصول طراحی داخلی یعنی استفاده از حداقل رنگ رو خوب رعایت کردی
2-کتاخونت خیلی خوب شده
3-به نکات ریز توجه شده مثل رفلکت هالوِژن

نقد:
1- رنگ کف یه جوری مرده هست.به نظرم شکلاتی بهتر جواب میده.البته بحث رنگ سلیقه ای هست
2-تصویر بیرون چندتا مشکل داره: تاریکه چون باید از vraylight mateial استفاده کنی.اما تو از متریال vray معمولی استفاده کردی.. دوم اینکه پرسپکتیو با کار نمیخونه
ببین برای پیدا کردن نقطه گریز خودت که استادی خطهای گریز رو ببین کجا همدیگه رو قطع میکنن.هر جا که خط گریز تشکیل شد باید خط افق آب دریا اونجا باشه.در غیر این صورت کار دچار تناقص میشه. در باره گذاشتن آدم هم همین قانون هست حالا اینطور که باید کله آدم دقیقا روی خط افق باشه.از پائین باید بزرگ کوچیک بشه.این جوری موقعیت آدم پیدا میشه
4- علت اینکه روی بعضی جاهای سفیدت خط سیاه درست شده به خاطر فیلتر Catmol Rom هست.
5-کارت بعضی جاها اوربرایت شده
6- کارت Ambien occlsion کم داره


ممنون عارف جان
- در مورد رنگ کف تست میکم ببینم چی میشه
- برای عکس بیرون از vraylight mateial استفاده کردم اما فکر کنم توی تنظیمات متریال مشکلی هست حتما چک میکنم
در مورد نقطه گریز حق با تو هست، هر چی گشتم اون عکسی که میخواستم رو پیدا نکردم و این عکس رو هم سعی نکردم کمی بچرخونمش تا نقطه گریزش درست بشه
کاره قشنگی شده :rose:

به نظرم تکسچر قفسه کتابت اشکال داره
اکه کناف کار شده و رنگ خورده روش که بافتش اینجوری نیست و اگه چوب کار شده بافتش و جزئیاتش اشکال داره
اوج مجسمه سر انسانم که رو قفسه گذاشتی خیلی بزرگه فکر کنم.احتمالا نصف سرش رفته تو دیوار . کلا بهتره 50% کوچیکتر شه

مجسمه رو چک کردم توی دیوار نرفته، موافقم سایز اون رو کوچکتر میکم
باز هم از همه دوستان بابت نظراتشون تشکر میکنم، فعلا یکم گرفتارم اما دوشنبه میشینم کار رو ویرایش میکنم و نظرات بچه ها رو اعمال میکنم خوشحال میشم دوستان دیگه هم نظر بدهند
 

Hamed

Active Member
سلا
چطوری میبینم که میخواستی بترکونی...باریک...کجایی نیستی؟؟؟
در کل این کار اندازه تو نیست من رک حرف میزنم بهتر از الکی تعریف کردنه...کار تو باید خیلی بهتر از این حرفا باشه نمیخوام بشینم قولومبه نویسی کنم...
اگر خواستی من دربست درخدمتم

علی علی
 

Mj

Well-Known Member
به نظرم نور پردازی خوبه ولی یه مقدار انگار خونه تاریکه به نسبته نوری که از بیرون میتابه
بعضی از وسایل هم به اندازه ی وسایل دیگه شارپ و طبیعی نیستن مثل اون مجسمه ی صورت و اون آباژوره کنار پنجره..
موفق باشی
 

abbasi_0912

Active Member
سلام به تمام دوستان
ببخشید که دیر آپدیت میکنم، دوهفته ای هست که کار رو رندر کردم اما وقت آپ کردن نداشتم
الان هم همین طوری حول حولکی دارم آپ میکنم یکم گرفتار چند تا پروژه شدم این هم رندر های نهایی خوشحال میشم نظر بدهید
 

پیوست ها

  • Living room 001.jpg
    Living room 001.jpg
    1.1 مگایابت · بازدیدها: 115
  • Living room 003.jpg
    Living room 003.jpg
    1,012.4 کیلوبایت · بازدیدها: 55

khatam.0761

Well-Known Member
آفرین
خوبه
اما واقعی نیست
کنتراست و رنگ غیر واقعیه
در کل خوبه
امیدوارم بهتر اط اینها رو کار کنی:rose::rose:
 
انگاری آدم چشاش ضعیفه نور پردازی شدت لازم را نداره والله نداره یه سایتی میدم خدمتتون نگاه کن حالشو ببراین پسره خوشگل شاگرد ای زیادی داره یکی هم من بنده حقیر هستم قیمت کلاساش بالاس دوتا سطح آموزشی داره یکی طراحی داخلی و دیگری طراحی خارجی همون نمای بیرونی اس

www.d-e-s-i-g-n.ru

 

3dmad

Well-Known Member
سلام دوست عزیز
در کل کار خوبیه ولی اونچیزی که باعث میشه کار خیلی متمایز بشه و مثل هزاران هزار اینتریوری که میسازن نباشه و واقعی بنظر برسه توجه کردن به جزئیاته
الان این کار هم مثل خیلی از کاراییه که امثال من که تازه کاریم شده که اگه فقط کلیات کار رو در بیاریم کلی حال میکنیم
یه چندتایی بنظرم رسید خدمتت میگم
1- تو واقعیت هیچ پارکتی با این bump amuont فاصلشون از هم مشخص نیست کلی پدر در میارن،ساب میزنن تا صاف صاف بشه
2- اون دکوری که درست کردید متریالش رو عرض میکنم چه اون قسمتی که چوبش افقیه چه اون قسمتی که زاویه تقریبا 45 درجه داره همشون تکستچرش افقیه درحالی که اینم تو واقعیت کلی چیز در میارن اون چوبا رو اصطلاحا فارسی میکنن این یعنی اینکه باید شما نشون میدادید که او چوب هم زاویه داره چون تو واقیت چیزی که شما ساختی رو نمیشه ساخت
3- تکستچر دیوار کشیدگی هاش با هم نمیخونه یه طرف خیلی کشیده شده ( از چپ و راست) یه طرف ( اون فرورفتگی ) از بالا و پایین کشیده شده
4- این وی ری خیلی آدم باهوشی نیست نمیفهمه وقتی یه جا براش هیچ چراغی نذاشتی نباید روشن بشه که معمولا اگه تنظیمات رو درست نکردی ناخواسته بخاطر محاسباتی که تو خیالاتش میکنه میشه مثل هر جا که دو تا سطح به هم نزدیکن و نور بینشون بره اون یه مقدار بطور غیر عادی نور رو چندین بار بین اون دو تا آبجکت منعکس میکنه تا یه دفعه آخر کار میبینی اون گوشه خونه یا مثلا تو کار شما توی سقف بین سقف کاذب و واقعی یا بالای قاب عکسا الکی روشن شده انگار که چراغی روشنه
دست آخر هم اینکه معمولا هرجا همه ی تنظیمات با خود موتور رندرها باشه چیزای قشنگی در میان آدم فکر میکنه خیلی کاری که زده توپ دراومده مثل شیشه ها و رفلکت ها و رفرکت ها و ... ولی هرجا تنظیمات با خود آدم باشه یعنی درست همون جاهایی که چیز آدم رو در میاره ما تازه کارا پته رو به آب میدیم بی اهمیت ترین کار تو مکس بنظر من اول مدل سازیه بعد دادن متریال و تکسچر و بعد هم نور پردازی
ببخشید طولانی شد:-<
 

جدیدترین ارسال ها

بالا