سلام دوست عزیز
در کل کار خوبیه ولی اونچیزی که باعث میشه کار خیلی متمایز بشه و مثل هزاران هزار اینتریوری که میسازن نباشه و واقعی بنظر برسه توجه کردن به جزئیاته
الان این کار هم مثل خیلی از کاراییه که امثال من که تازه کاریم شده که اگه فقط کلیات کار رو در بیاریم کلی حال میکنیم
یه چندتایی بنظرم رسید خدمتت میگم
1- تو واقعیت هیچ پارکتی با این bump amuont فاصلشون از هم مشخص نیست کلی پدر در میارن،ساب میزنن تا صاف صاف بشه
2- اون دکوری که درست کردید متریالش رو عرض میکنم چه اون قسمتی که چوبش افقیه چه اون قسمتی که زاویه تقریبا 45 درجه داره همشون تکستچرش افقیه درحالی که اینم تو واقعیت کلی چیز در میارن اون چوبا رو اصطلاحا فارسی میکنن این یعنی اینکه باید شما نشون میدادید که او چوب هم زاویه داره چون تو واقیت چیزی که شما ساختی رو نمیشه ساخت
3- تکستچر دیوار کشیدگی هاش با هم نمیخونه یه طرف خیلی کشیده شده ( از چپ و راست) یه طرف ( اون فرورفتگی ) از بالا و پایین کشیده شده
4- این وی ری خیلی آدم باهوشی نیست نمیفهمه وقتی یه جا براش هیچ چراغی نذاشتی نباید روشن بشه که معمولا اگه تنظیمات رو درست نکردی ناخواسته بخاطر محاسباتی که تو خیالاتش میکنه میشه مثل هر جا که دو تا سطح به هم نزدیکن و نور بینشون بره اون یه مقدار بطور غیر عادی نور رو چندین بار بین اون دو تا آبجکت منعکس میکنه تا یه دفعه آخر کار میبینی اون گوشه خونه یا مثلا تو کار شما توی سقف بین سقف کاذب و واقعی یا بالای قاب عکسا الکی روشن شده انگار که چراغی روشنه
دست آخر هم اینکه معمولا هرجا همه ی تنظیمات با خود موتور رندرها باشه چیزای قشنگی در میان آدم فکر میکنه خیلی کاری که زده توپ دراومده مثل شیشه ها و رفلکت ها و رفرکت ها و ... ولی هرجا تنظیمات با خود آدم باشه یعنی درست همون جاهایی که چیز آدم رو در میاره ما تازه کارا پته رو به آب میدیم بی اهمیت ترین کار تو مکس بنظر من اول مدل سازیه بعد دادن متریال و تکسچر و بعد هم نور پردازی
ببخشید طولانی شد