نرم افزار zebrush

rrss

Active Member
با سلام خدمت دوستان
راستش بنده تا حالا با نرم افزار zebrush کار نکردم این شد که این تایپیک رو زدم ، راستش سوال بنده اینه که با این برنامه چی کار میکنند ، چه ابزاری داره ، و چه کارهایی میشه باهاش کرد؟ و بهترین نسخه اون کدومه ؟ دوستان بنده هیچ اطلاعی از اینکه این نرم افزارکاراییش چیه اصلا ندارم لطفا توضیح بدین که با این نرم افزار چیکار میکنند :rose:
 

X-EAGLE

Member
دوست عزیز حالا که نمی دونی Zbrush چی هست، توصیه می کنم بری سمت نرم افزار Autodesk MudBox که هم محیط ساده تری دارد و فراگیری آن راحت تر هست و هم سبک تر، بدون قلم نوری هم می تونی باهاش مدل های سه بعدی خوبی ( ارگانیک و غیر ارگانیک همون Hard Surface Modeling ) بسازی، قابلیت رنگ آمیزی و تکسچرینگ مدل های سه بعدی رو هم دارد که این آخری رو خیلی بهتر از Zbrush انجام می دهد.
به این تیب نرم افزارها اصطلاحا نرم افزارهای Sculpting می گویند، این نرم افزارها متخصص در ضمینه مدل سازی می باشند و مدل سازی اولیه در این نرم افزارها بسیار سریعتر از نرم افزارهایی مانند مایا ، مکس و ... صورت می پذیرد. انتقال مدل ساخته شده از نرم افزاری به نرم افزار دیگر به کرات اتفاق می افتد ، مثلا از Zbrush به مایا و بلعکس.
توصیه می کنم قبل از انتخاب نرم افزار، حتما چند عدد فیلم آموزشی تماشا کنید.
موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا