نرم افزار اسکان 2 برای مشاورین املاک

rezamehdi1010

New Member
--------------------------------------------------------------------------------

با سلام خدمت دوستان و مدیران عزیز
نرم افزار ESKAN 2 یکی از بهترین نرم افزارهای مشاورین املاک و اژانسهای مسکن در ایران میباشد که من این نرم افزار رو در اینجا قرار میدم تا دوستان از این نرم افزار استفاده کنند . ولی یک مشکل بزرگ با این نرم افزار دارم اون هم اینکه این برنامه دارای قفل نرم افزاری قوی میباشد .البته من از انواع قفلها اطلاعاتی ندارم ولی از این نرم افزار مشخص هست که به راحتی نمیشه قفلش رو بدست بیاریم و کرکش کرد. حالا از مدیران عزیز یا دوستانی که توانایی کرک کردن این نرم افزار رو دارند خواهش میکنم که بعداز دانلود این نرم افزار روی اون کار کنند شاید که بشه کاری کرد .و کرک شده این رو در اختیار دوستان و کاربران عزیز قرار بدید .
اسکان 2 . ESKAN2 با حجم37.9 mg

پسورد برای باز کردن فایل ...eskan.با حروف کوچک




http://www.megaupload.com/?d=UJRMW8FX


با تشکر منتظر جواب دوستان و مدیران عزیز هستم
البته من این نرم افزار رو در سایتهای همسایه هم قرار دادم که شاید جواب بگیرم ولی خبری نشد و مدیر یکی از سایتها به من گفت که در سایت مجید انلاین سری بزن در اونجا حکر زیاد هست .منتظر جواب هستم
 

amirhomayoun

Active Member
قربان جواب من در راستاي سوال شما نيست. اما اين نرم افزار رو مطمئنا نويسنده اش براي سرگرمي ننوشته . شغلش اينه . شما هم كه از اين نرم افزار براي آهنگ گوش كردن نميخواي استفاده كني كه !( بگذريم كه براي اون هم اگه بود بايد پول ميدادي!) ميخواي ازش استفاده تجاري بكني و پول در بياري . چه اشكالي داره اين هزينه رو هم جزء هزينه هايي مثل آب و برق و تلفن فرض كني (البته اين فقط يه باره!) و خودت رو مجبور كني كه به شغل ديگران احترام بذاري؟

البته چون ما قانون حمايت از توليد كنندگان نرم افزار و در كل كپي رايت حسابي نداريم اين حرف من پايه و سند قانوني نداره و بيشتر وجدانيه و خوب البته تصميم هم با شماست كه چه بكنيد.
 

farhadfifi

Active Member
از پستتون ممنون ولي برنامه اي كه كرك نداره بدرد كسي نمي خوره !
 

rezamehdi1010

New Member
حتما میخواستم بدونم که کسی میتونه اونو کرک کنه یا نه .اسم و ادرس این سایت رو ناظم بخش نرم افزار سایت satsat به من داد و گفت شاید ادر این سایت کسی بتونهبه تو کمک کنه و حالا گر نمیشه طلب که ندارم دست شما درد نکنه .
 

mandanafi70

New Member
سلام دوست عزیز من می خواستم نرم افزاراسکان رو دانلود کنم اما لینکش فعال نیست اگر سایت دیگه ای رو برای دانلود سراغ دارید لطفا معرفی کنید. با تشکر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا