mehrbaanoo
Banned
شرکت Salesforce در تلاش است ابزارهای بهتر مخصوص فروش را در اختیار سازمانهای کوچک و متوسط (SMB) بگذارد و با پشتیبانی هرچه بیشتر در این زمینه به سازمانها نشان دهد مشتریان آنها چه نیازهایی دارند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ایویک، این شرکت به منظور ارائه خدمات سازمانی ویژه دو ابزار کاربردی خود یعنی SalesforceIQ و Desk.com مخصوص پشتیبانی از مشتریانی سازمانی را با هم ادغام کرد.
ابزار SalesforceIQ به گروههای فروش محصول در سازمانهای مختلف امکان میدهد آخرین اطلاعات را در مورد مشتریان و نقطهنظرات آنها در اختیار داشته باشند و این در حالی است که Desk.com این امکان را در اختیار سازمانها قرار میدهد تا بتوانند سرویسهای خود را ردیابی کنند و پشتیبانیهای لازم را از مشتریان انجام دهند.
ادغام دو سرویس مذکور به گروههای فروش محصول در سازمانها امکان میدهد تا بتوانند اطلاعات کاربردی لازم را از دو منبع دریافت کنند و به عنوان مثال در هر لحظه دریابند کدام محصول نزد مشتریان محبوبیت بیشتری داشته است و کدام یک از محصولات با شکایتهای بیشتری همراه بوده است.
این روزها سازمانها به خوبی میدانند که چه موقعیت اجتماعی دارند و در مقابل، مشتریان هم به خوبی میدانند که چگونه و از محصولات چه سازمانی باید استفاده کنند. به همین دلیل چنین ابزارهای کاربردی میتواند نقش موثری در بهبود وضعیت سازمانها و حضور آنها در بازار رقابتی داشته باشد.
شرکت Salesforce اعلام کرد ابزار ادغام شده را برای سازمانهای کوچک و متوسط ارائه کرده است و به زودی نسخه ویژه آن مخصوص سازمانهای بزرگ هم عرضه میشود.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ایویک، این شرکت به منظور ارائه خدمات سازمانی ویژه دو ابزار کاربردی خود یعنی SalesforceIQ و Desk.com مخصوص پشتیبانی از مشتریانی سازمانی را با هم ادغام کرد.
ابزار SalesforceIQ به گروههای فروش محصول در سازمانهای مختلف امکان میدهد آخرین اطلاعات را در مورد مشتریان و نقطهنظرات آنها در اختیار داشته باشند و این در حالی است که Desk.com این امکان را در اختیار سازمانها قرار میدهد تا بتوانند سرویسهای خود را ردیابی کنند و پشتیبانیهای لازم را از مشتریان انجام دهند.
ادغام دو سرویس مذکور به گروههای فروش محصول در سازمانها امکان میدهد تا بتوانند اطلاعات کاربردی لازم را از دو منبع دریافت کنند و به عنوان مثال در هر لحظه دریابند کدام محصول نزد مشتریان محبوبیت بیشتری داشته است و کدام یک از محصولات با شکایتهای بیشتری همراه بوده است.
این روزها سازمانها به خوبی میدانند که چه موقعیت اجتماعی دارند و در مقابل، مشتریان هم به خوبی میدانند که چگونه و از محصولات چه سازمانی باید استفاده کنند. به همین دلیل چنین ابزارهای کاربردی میتواند نقش موثری در بهبود وضعیت سازمانها و حضور آنها در بازار رقابتی داشته باشد.
شرکت Salesforce اعلام کرد ابزار ادغام شده را برای سازمانهای کوچک و متوسط ارائه کرده است و به زودی نسخه ویژه آن مخصوص سازمانهای بزرگ هم عرضه میشود.