CG-Student
Member
نرمال مپ را به صورت بیک مستقیم های پولی به لوپولی در مایا انجام بدیم یا از روی تکسچر به ثورت بامپ ؟
به نظر خودم که بیک مستقیم جزئیات را بهتر می تونه انتقال بده (برآمدگی ها و فرورفتگی ها ) چرا که کارکتر های پولی مستقیما به لو پولی اعمال میشه
اما تکسچر باید فقط از طریق رنگ ها اعمال جزئیات کنه درسته ؟؟؟؟ مثل همون بامپ گرفتن از تکسچرها در فتوشاپ بوسیله desaturate
تفاوت ها در همین حده ؟؟
به نظر اساتید میشه یه بار کارکتر های های و لو را به صورت خام بیک کرد و بعد به کارکر لو که تکسچر دادم سپس بوسیله pixplant یه نرمال مپ از تکسچرش گرفت و به صورت بامپ دوباره به کارکتر داد ؟؟
به نظر خودم که بیک مستقیم جزئیات را بهتر می تونه انتقال بده (برآمدگی ها و فرورفتگی ها ) چرا که کارکتر های پولی مستقیما به لو پولی اعمال میشه
اما تکسچر باید فقط از طریق رنگ ها اعمال جزئیات کنه درسته ؟؟؟؟ مثل همون بامپ گرفتن از تکسچرها در فتوشاپ بوسیله desaturate
تفاوت ها در همین حده ؟؟
به نظر اساتید میشه یه بار کارکتر های های و لو را به صورت خام بیک کرد و بعد به کارکر لو که تکسچر دادم سپس بوسیله pixplant یه نرمال مپ از تکسچرش گرفت و به صورت بامپ دوباره به کارکتر داد ؟؟
آخرین ویرایش: