سلام
دوستان یه مشکل تو مدلم بوجود اومده . این رو از یه جایی برام آوردن . یه مدل شلوغ معماری هست. میخوام تفکیکش کنم بعد آنرپ بشه. اما یه مشکلی هست. یه جاهایی ظاهرا یکپارچه هست ولی تو حالت قطعه ای poly که انتخاب میکنم جدا از همه. چون شلوغه میخواستم اگه بشه یکدفعه درستش کنم. weld رو تو حالت ورتکس امتحان کردم اما با عدد بالا نقاط کنار هم دیوارها رو به هم میچسبوند یعنی صفحات دو تا شون رو هم میفتادند و با عدد پایین هم اتفاقی نمیفتاد.

کسی راهی میشناسه که دوتا ورتکس هم مکان هر جا هستند به هم بچسبند اتوماتیک اما این قطعه به اون قطعه که یه تفاوت اندک مکانی بین نقطه هاشون هست دستکاری نشه.
یه سوال دیگه: میشه خطوطی رو که تو یه صفحه صاف هستند مثل دیوار رو یکجا و اتوماتیک حذف کرد؟
یه سوال دیگه: میشه چند تا آبجکت که از تو هم رد شدن رو جوری بولین کرد که نقاط نهاییش کم باشه و بازم نتیجه ساده تر بشه؟
این دو سوال هم در راستای همون ساده سازی یه ساختمون شلوغ هست.
اگه جوابش رو یافتین حداقل دو نفر رو خوشحال میکنین
یا زهرا
دوستان یه مشکل تو مدلم بوجود اومده . این رو از یه جایی برام آوردن . یه مدل شلوغ معماری هست. میخوام تفکیکش کنم بعد آنرپ بشه. اما یه مشکلی هست. یه جاهایی ظاهرا یکپارچه هست ولی تو حالت قطعه ای poly که انتخاب میکنم جدا از همه. چون شلوغه میخواستم اگه بشه یکدفعه درستش کنم. weld رو تو حالت ورتکس امتحان کردم اما با عدد بالا نقاط کنار هم دیوارها رو به هم میچسبوند یعنی صفحات دو تا شون رو هم میفتادند و با عدد پایین هم اتفاقی نمیفتاد.

کسی راهی میشناسه که دوتا ورتکس هم مکان هر جا هستند به هم بچسبند اتوماتیک اما این قطعه به اون قطعه که یه تفاوت اندک مکانی بین نقطه هاشون هست دستکاری نشه.
یه سوال دیگه: میشه خطوطی رو که تو یه صفحه صاف هستند مثل دیوار رو یکجا و اتوماتیک حذف کرد؟
یه سوال دیگه: میشه چند تا آبجکت که از تو هم رد شدن رو جوری بولین کرد که نقاط نهاییش کم باشه و بازم نتیجه ساده تر بشه؟
این دو سوال هم در راستای همون ساده سازی یه ساختمون شلوغ هست.
اگه جوابش رو یافتین حداقل دو نفر رو خوشحال میکنین

یا زهرا