نحوه کار با ویژوال کامپوزر

ebrahiminejad

New Member
ویژوال کامپوزر یک افزونه ی صفحه ساز بسیار قوی و حرفه ایی برای طراحی و ساخت صفحات وب سایت شما می باشد.

این افزونه ابزار های قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به کمک آن ها ، و البته بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی، صفحات زیبایی را طراحی کنید.

visual composer یک افزونه غیر رایگان می باشد که باید آن را تهیه و در افزونه های ورد پرس خود بارگذاری و نصب نمایید.

در ابتدا تنها نیاز دارید به کمک یک خودکار طرح مورد نظر صفحه ی خود را روی کاغذ رسم کنید. سپس وارد برگه ی مورد نظر شده و بر روی دکمه ی آبی رنگ “ویرایشگر ظاهر” کلیک کنید.

در این مرحله جعبه ای از ابزار برای شما نمایش داده می شود.

home-page1.jpg


در صفحه ی ابتدایی تمامی ابزار با هم در یک صفحه نمایان می شوند. اما شما می توانید برای دسترسی ساده تر به ابزار مورد نیاز خود اسم آن را در کادر جستجو وارد کرده و سریعتر از آن استفاده نمایید.

همچنین در قسمت بالای صفحه ی ابزار، سمت چپ، تب هایی واقع شده است که به دسته بندی ابزار پرداخته اند. برای مثال تب “محتوا” ، در این تب تمامی ابزار هایی که برای ایجاد محتوا مورد نیاز است قرار داده شده است.

در ابتدا باید یک ردیف ایجاد بکنیم. در کل برای طراحی و چیدمان ابزار ها در صفحه نیاز به اضافه کردن ردیف داریم.

روی آیکون ردیف کلیک می کنیم. داخل صفحه یک ردیف ایجاد می شود.

-ردیف1.jpg

هر ردیف شامل یکسری دکمه ها و تنظیمات ثابت می باشد. در سمت چپ ردیف سه دکمه تعبیه شده است

که به ترتیب برای درگ کردن ردیف،تغییر طول ردیف و ایجاد ردیف های بیشتر با اندازه های مشخص و نیز برای اضافه کردن ردیفی در کنار ردیف قبلی استفاده می شوند.

در سمت راست دکمه ایی برای حدف ردیف، دکمه ایی دیگر برای کپی کردن ردیف، دکمه ایی که تصویر قلم دارد برای ویرایش ردیف و دکمه ی آخر نیز برای جمع کردن ردیف(جهت نمایش ساده تر برگه در سمت ویرایش) می باشد.

شما در ویرایش ردیف می توانید رنگ پس زمینه ی آن قسمت را تغییر دهید، حاشیه ، نحوه ی نمایش کادر و هم چنین حالت متحرک برای ظاهر شدن ردیف در نظر بگیرید.
برای مشاهده ی ادامه ی مقاله لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید.
"نحوه کار با ویژوال کامپوزر"
 

جدیدترین ارسال ها

بالا