نحوه فعالسازی اینترنت همراه رایتل گوشی های آندروید و آیفون

rightel-internet-activation.jpg

هر سیمکارتی برای اینکه بتواند به شبکه اینترنت متصل شود باید تنظیمات مرتبط با آن انجام شود. فرقی نمیکند که آن را در چه نوع گوشی و با چه سیستم عاملی می گذارید مهم این است که باید حتما این تنظیمات به شکل درست صورت بپذیرد. تنظیمات اینترنت رایتل و آشنایی با نحوه فعال سازی اینترنت رایتل یکی از اصلی ترین اقداماتی است که کاربران این اپراتور باید برای استفاده از اینترنت رایتل داشته باشند. توصیه میکنیم بعد از این که سیمکارت های رایتل را خریداری کردید حتما این تنظیمات را اعمال کنید تا به راحتی بتوانید از امکانات مختلف انها بهره مند شوید. رایتل به عنوان سومین اپراتور بزرگ فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و تمرکز اصلی این اپراتور روی فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه اینترنت پر سرعت به مشترکین خود بود. به همین دلیل نیز در میان کاربران طرفداران زیادی را دارد و علاوه بر اینکه از همان زمان ورود اینترنت 3G رایتل را به مشترکین خود ارائه می دهد، بلکه سیم کارت مخصوص دیتا نیز توسط این اپراتور ارائه شده است.

تنظیمات اینترنت رایتل برای فعالسازی اینترنت

یکی از سوالات همیشگی کاربران رایتل این است که چرا اینترنت رایتل وصل نمیشه یا کد فعالسازی اینترنت رایتل چیست و آنها برای فعال سازی اینترنت رایتل باید چه اقداماتی را دنبال کنند؟ این کار بسیار ساده است. ما در ادامه این مقاله یکی از ساده ترین روش ها برای فعال سازی اینترنت رایتل روی هر نوع گوشی را تشریح می کنیم. به کمک این آموزش شما تنظیمات اینترنت رایتل را به متنی، تصویری و ویدیویی مشاهده کنید و مطابق با آن پیش رفته و به راحتی اینترنت رایتل خود را فعال نمایید.


1- بخش Settings یا تنظیمات گوشی تلفن همراه خود مراجعه نمایید و منو Connections یا اتصالات را انتخاب نمایید.


rightel-internet-activation-guide.jpg

2- در این مرحله باید منو Mobile networks یا شبکه های تلفن همراه را انتخاب نمایید.

rightel-internet-activation-tutorial.jpg

3- منو Access Point Names یا همان نام های نقاط دسترسی در زبان فارسی را انتخاب نمایید.

rightel-internet-activation-steps.jpg

4- همانند تصویر زیر روی گزینه Add یا افزودن که در بالای صفحه وجود دارد را لمس نمایید.

rightel-internet-activation-guideline.jpg

5- تنها 2 فیلد زیر را پر کرده و دیگر فیلدهای موجود را بدون تغییر رها کنید. در این جا لازم است فقط دو گزینه اول را تکمیل کنید. یعنی نام و ای پی ان که در واقع نقطه دسترسی شبکه است. در نظر داشته باشید که عبارت وارد شده در این قسمت به حروف بزرگ و کوچک حساس نمی باشد. توصیه می کنیم که در هر دو واژه رایتل را به انگلیسی وارد کنید. در نهایت تنها کافی است روی علامت 3 نقطه قرار گرفته در بالای صفحه را لمس نمایید و سپس گزینه Save یا ذخیره را انتخاب نمایید تا تنظیمات اینترنت رایتل اعمال شده ثبت گردد.

how-to-active-rightel-internet.jpg

تنظیمات اینترنت رایتل در مقایسه با دیگر اپراتورهای فعال در ایران بسیار ساده تر است و مشترکین آن نیازی به اینکه با استفاده از کد فعالسازی اینترنت رایتل یا دیگر روش های ممکن اینترنت را روی شماره همراه خود فعال کنند، نداشته و می توانند از همان ابتدا به سراغ تنظیمات گوشی تلفن همراه خود رفته و مطابق با دستورالعمل های ارائه شده تنظیمات اینترنت رایتل را اعمال نمایند.

برای آموزش روش های دیگر می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

mizbanfa.net/mag/enable-rightel-internet
 

جدیدترین ارسال ها

بالا