میکروفن دیجیتالی MK4 را برای USB و IOS

سلام، در اینجا سعی داریم یک میکروفن را معرفی کنیم.

در نمایشگاه Prolight+sound فرانکفورت پیش نمایش نسخه جدید میکروفن ضبط MK4 ارایه شد که مجهز به مبدل آنالوگ/دیجیتال Apogee و تکنولوژی پیش تقویت کننده میکروفن است.این میکروفن به طور مستقیم به دستگاه های Mac , iOS و کامپیوترهای شخصی وصل میشود.

images.png


میکروفن دیجیتالی MK4 را برای USB و IOSimages میکروفن دیجیتالی MK4 را برای USB و IOS images

MK4 دیجیتال با دیافراگم بزرگ برای هر ضبطی که کیفیت صدا به گرمی و جزییات یک میکروفن کاندنسر واقعی را نیازمند است مناسب است.

Wolfgang fraissinet میدر ضبط صدای سنهایزر اظهار داشت : من بسیار خوشحالم که آخرین محصول خود که حاصل همکاری با Apogee Electronics که متخصصان مبدل های آنالوگ به دیجیتال هستند را اعلام کنم.

میکروفن استودیویی کاندنسر واقعی MK4 دیجیتال صدای دقیق کامل و کیفیت Made in germany را برای ضبط بر روی دستگاههای Mac / iOS و کامپیوترهای شخصی ارایه میدهد.این میکروفن برای گروه ها و هنرمندان آزادی در ضبط ایده های آهنگ های خود را به همراه می آورد و همچنین ابزاری مناسب برای کاربردهای سخنرانی با کیفیت بالاست.

%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C.jpg


میکروفن دیجیتالی MK4 را برای USB و IOS

Betty Bennet از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت Apogee Electronics اضافه کرد : ما به همراه سنهایزر میکروفن MK4 دیجیتالی را ارایه دادیم که یک عضو ارزشمند برای خانواده محصولات iOS/USB است. به دنبال میکروفن های دیجیتالی MKE2/ Handmic / Clipmic که در بهار گذشته معرفی شدند MK4 ترکیبی از بهترین های سنهایزر و تکنولوژی QApogee Electronics است تا به کاربران طیف گسترده ای از تولید صدا وتصویر تا ضبط توسط موبایل را ارایه دهد.

MK4 با یک کابل دUSB و کابل Lightning iOS برای اتصال به iPad iPhone یا iPod لمسی و همچنین یک گیره میکروفنی و یک کیسه عرضه میشود .

میکروفن میتواند با برنامه های تولید رسانه معمول مثل LogicPro / Final cut Pro / Abelton live و Cubase استفاده شود .

این میکروفن در تابستان ۲۰۱۶ عرضه میشود.

گردآوری: صدابرداران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا