میم کوین

saalek110

Well-Known Member
با اینکه میم کوین ها عملکردی مشابه سایر ارزهای دیجیتال دارند، اما موفقیت آن ها عموماً در گرو میزان محبوبیت در شبکه های اجتماعی و تحت تأثیر افکار عمومی است. معامله گران و سرمایه گذاران مطرح بازار، نه تنها روی شناخته شدن Memecoin ها بلکه روی نوسانات قیمتی آن ها نیز تأثیر بسزایی دارند. جوامع این ارزها می توانند به انتشار اخبار مرتبط با آن ها کمک کرده، دیگران را ترغیب به سرمایه گذاری کنند و با تبدیل یک ارز به ترند شبکه های اجتماعی به بالا رفتن قیمت آن کمک شایانی بکنند.

دوج کوین که با نماد DOGE شناخته می شود را بعنوان معروف ترین میم کوین در نظر بگیرید. این ارز در سال 2013 کاملاً به شوخی و با الهام از سگ ژاپنی شیبا اینو به وجود آمد؛ این رمز ارز کمتر شناخته شده و بی ارزش اما با توئیت ایلان ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا ناگهان به تیتر یک اخبار شبکه های اجتماعی بدل شده و در مدت بسیار کوتاهی رشد قیمت چند هزار درصدی را تجربه کرد.
 

saalek110

Well-Known Member
جایگاه فعلی دوج کوین در بین ارزهای شناخته شده بازار کریپتوکارنسی می تواند دلیل محکمی بر تقلید کورکورانه کاربران و معامله گران این حوزه باشد در حالی که اصلاً درک درستی از رمزارزها ندارند.
 

saalek110

Well-Known Member
میم کوین ها در اکثر اوقات، هدف بزرگ و یا راه حل مناسبی برای هیچ مشکلی نیستند و حضور آنها عمدتا به عنوان شوخی و سرگرمی است. همانطور که همه افراد ارز دیجیتال Dogecoin را می شناسند، متوجه تفاوت آن با اتریوم و یا بیت کوین شده اند. باقی میم کوین ها هم کاملا مشابه ارز دیجیتال دوج کوین هستند و ماهیت یکسانی را دارند!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا